// چهار شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۹

دی‌ال‌سی داستانی Ghost برای بازی مدرن وارفر ۲ احتمالا در دست ساخت قرار دارد

براساس گزارش‌های منتشرشده، احتمالا شاهد بازگشت شخصیت گوست در بخش داستانی بازی Call of Duty Modern Warfare 2 خواهیم بود.

۲۰۲۳ احتمالا یکی از عجیب‌ترین سال‌ها برای طرفداران مجموعه‌ی Call of Duty باشد. به این دلیل که بعد از مدت‌ها، انتشار سالانه‌ی نسخه‌ی جدیدی از این سری متوقف خواهد شد و سال آینده‌ی میلادی شاهد عرضه‌ی بازی جدید Call of Duty نخواهیم بود. بااین‌حال، اکتیویژن اعلام کرده که آن‌ها قصد دارند تا یک سری محتوای پولی جدید را برای کالاف دیوتی در سال آینده منتشر کنند.

در همین راستا، یک سری اطلاعات لورفته نشان می‌دهد که این بسته‌ی الحاقی پولی متعلق به بازی Call of Duty Modern Warfare 2 خواهد بود که علاوه‌بر محتوای جدید برای بخش چندنفره، یک بخش کمپین تک نفره‌ی جدید هم به بازی اضافه خواهد کرد. حالا یکی از اینسایدرهای معروف سری کالاف دیوتی با نام رالف ولو، اطلاعاتی درباره‌ی محتوای جدید بخش کمپین بازی را فاش کرده است.

براساس گزارش منتشرشده توسط این اینسایدر، یک اسپین‌آف جدید برای کمپین یا همان بخش داستانی Call of Duty با تمرکز روی شخصیت پرطرفدار «سیمون گوست رایلی» در دست توسعه قرار دارد. به نظر می‌رسد که ساموئل روکین، بازیگر شخصیت گوست در طول ساخت Modern Warfare 2 با شرکت اکتیویژن در تماس بوده است. ظاهرا موضوع اصلی بحث آن‌ها در رابطه با گسترش نقش روکین بوده است.

با تمامی این تفاسیر، هنوز نمی‌توان کمپین شخصیت گوست را به‌طور قطع بخشی از بسته‌ی الحاقی پولی Modern Warfare 2 دانست. چرا که در این گزارش اعلام شده که استودیو اینفینیتی وارد قصد دارد تا با الهام گیری از ساختار بازی The Dark Pictures Anthology، محتوای داستانی اپیزودیک را عرضه کند؛ به شکلی که هر قسمت با تمرکز روی یک داستان و یک کاراکتر متفاوت منتشر خواهد شد.

پیش از این هم جیسون شرایر، ژورنالیست مشهور دنیای بازی‌های ویدیویی در توییتر مدعی شده بود که وظیفه‌ی توسعه‌ی بسته‌ی الحاقی پولی Modern Warfare 2 برعهده‌ی استودیو اسلج‌همر گیمز خواهد بود.

باید این نکته را یادآور شویم که هیچ‌یک از موارد بالا مورد تایید یا تکذیب اکتیویژن قرار نگرفته است و تمامی این جزئیات ادعای لیکرها هستند. بااین‌حال، احتمالا اکتیویژن در طی چند ماه آینده از برنامه‌های خودش برای انتشار محتوای بعد از عرضه‌ی MW2 رونمایی خواهد کرد و در آن زمان، می‌توانیم از درستی یا نادرستی گزارش‌های منتشرشده با خبر شویم.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده