// سه شنبه, ۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۸

ایکس باکس سری ایکس یکی از‌ پرطرفدارترین محصولات در بلک فرایدی

طبق گزارش منتشرشده توسط ادوبی، کنسول ایکس باکس سری ایکس دربین پنج محصول داغ بلک فرایدی ۲۰۲۲ قرار دارد.

شرکت ادوبی یک گزارش روند خرید تعطیلات ۲۰۲۲ منتشر کرده است که طی آن یافته‌های خود از فروش بلک فرایدی هفته پیش را در دسترس عموم قرار داده است. طبق این گزارش، کنسول ایکس باکس سری ایکس یکی از پنج محصول داغ بلک فرایدی امسال بود. چهار محصول دیگر شامل نمایش کودکانه Bluey، بازی Call of Duty: Modern Warfare II، دِرون‌ها و مک‌بوک‌ها بوده است.

ادوبی مشخص نکرده است چگونه یک محصول داغ را تعریف می‌کند و فاکتورهای درنظر گرفته‌شده برای قرار دادن ایکس باکس سری ایکس در بین محصولات داغ به‌جای ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ را هم اعلام نکرده است. اما پارسال گزارشی مشابه درمورد ایکس باکس سری اس نوشته بود و ادعا کرده بود این کنسول نسل نهمی مایکروسافت بین پرفروش‌ترین محصولات بلک فرایدی آن سال قرار داشته است.

پارسال ادوبی گفته بود اطلاعات خود را از تحلیل یک تریلیون مراجعه به سایت‌های خرده‌فروشی به‌علاوه نظرسنجی از بیش از هزار خرده‌فروش درمورد محبوب‌ترین محصولات خود به‌دست آورده است. مشخص نیست برای گزارش امسال هم از همین روش استفاده شده است یا خیر. کنسول ایکس باکس سری ایکس در طی بلک فرایدی امسال با تخفیف زیادی روبرو نشده بود.

لوگوی ایکس باکس روی سری ایکس

در کشور انگلیس بهترین تخفیف این کنسول کاهشی ۲۰ پوندی بود و وبسایت Very به‌جای ۴۴۹.۹۹ پوند همیشگی، مبلغ ۴۲۹.۹۹ پوند دریافت می‌کرد. در آمریکا مهم‌ترین معامله سری ایکس توسط Verizon بود که تخفیفی ۱۸ درصدی روی سرویس All Access ایکس باکس اعمال می‌کرد. این سرویس معمولا شامل پرداخت ۳۴.۹۹ دلار ماهانه به‌مدت ۲۴ ماه برای یک کنسول ایکس باکس سری ایکس و ۲۴ ماه اشتراک ایکس باکس گیم پس آلتیمیت است.

تخفیف وریزون به‌جای مبلغ فوق، ماهانه ۲۸.۷۴ دلار به مدت ۲۴ ماه بود که در نهایت طی دو سال باعث ذخیره ۱۵۰ دلاری می‌شد. کنسول ایکس باکس سری اس در طی بلک فرایدی با تخفیف بهتری روبرو شده بود و قیمت رسمی این کنسول گیمینگ ۵۰ دلار در آمریکا و ۶۰ پوند در انگلیس کاهش یافته بود. بنابه گزارش تجزیه‌وتحلیل ادوبی، در بلک فرایدی امسال ۹.۱۲ میلیارد دلار خرج شده است که نسبت به دو سال گذشته افزایش داشته است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده