نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۴

بازی The Witcher Remake جهان-باز خواهد بود

استودیو سی‌دی پراجکت رد تأیید کرد که بازسازی بازی The Witcher برخلاف نسخه‌ی اصلی کاملا جهان-باز خواهد بود.

استودیو CD Projekt RED اخیرا اعلام کرد که با همکاری Fool’s Theory، استودیو ثرد-پارتی تازه تأسیس به سرپرستی توسعه‌دهندگان سابق بازی‌های ویچر، روی بازسازی نسخه‌ی اول The Witcher کار می‌کند. جزئیات زیادی از این ریمیک در دست نیست و تنها می‌دانیم که این بازی مانند The Witcher 4 با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود. اکنون استودیو سی‌دی پراجکت جزئیات جدیدی از این پروژه را منتشر کرده است.

استودیو CDPR در گزارش مالی سه‌ماهه‌ی اخیر خود اسلایدی را به بازی The Witcher Remake اختصاص داد. با اینکه این اسلاید جزئیات زیادی از بازی را در دسترس طرفدارها قرار نمی‌دهد، اما آن را یک «بازسازی امروزی» از بازی اکشن نقش‌آفرینی ویچر، محصول سال ۲۰۰۷ معرفی می‌کند. این توسعه‌دهنده از این بازسازی به‌عنوان اثری «روایت-محور، تک‌نفره و جهان-باز» یاد می‌کند. این موضوع از این نظر اهمیت دارد که نسخه‌ی اصلی The Witcher یک بازی جهان-باز نبود و این مجموعه تا قبل از بازی The Witcher 3 به‌صورت کامل از ساختار جهان-باز استفاده نمی‌کرد.

استودیو سی‌دی پراجکت درکنار بازی The Witcher Remake روی شماری از پروژه‌های دیگر کار می‌کند که از میان آن‌ها می‌توان به سه‌گانه‌ی تازه سری بازی‌های ویچر اشاره کرد. بازی اسپین‌آف جدید این مجموعه با اسم رمز Project Sirius را نیز نباید فراموش کرد که توسط استودیوی ۶۰ نفره‌ی The Molasses Flood ساخته می‌شود و تفاوت‌های زیادی با بازی‌های قبلی ویچر خواهد داشت. این توسعه‌دهنده‌ی لهستانی در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) ارتقا نسل ۹ بازی The Witcher 3: Wild Hunt را در دسترس کاربران کامپیوتر و کنسول‌های نسل فعلی قرار می‌دهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده