نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

نمایش کاراکترهای ریو، کن، لوک و جیمی در تریلر گیم‌ پلی Street Fighter 6

ویدیو گیم‌پلی جدید بازی Street Fighter 6، مهارت‌ شخصیت‌های بازی را در مبارزات به نمایش می‌گذارد و توضیحاتی را از زبان اعضای تیم توسعه‌دهندگان ارائه می‌کند.

طرفدارهای استریت فایتر مدت زیادی است که منتظر جدیدترین قسمت از این مجموعه‌ی مبارزه‌ای و کلاسیک هستند. این نکته که بازی Street Fighter 5 چند سال ناامیدکننده را قبل از رشد قابل‌توجه و جلب توجه دوباره‌ی طرفداران پشت سر گذاشت، باعث شده تا این انتظار طولانی‌تر به نظر برسد. خوشبختانه به نظر می‌رسد که بازی Street Fighter 6 یک بازگشت امیدوارکننده به جذابیت‌های اصلی این مجموعه‌ی محبوب است. شاید به همین خاطر به‌صورت مرتب می‌بینیم ویدیوهای مختلفی از گیم‌پلی بازی با طرفداران به اشتراک گذاشته می‌شود.

ویدیو جدید که اینبار توسط وبسایت Game Informer پخش شده، یک مسابقه از بازی استریت فایتر ۶ با حضور Ken و Ryu و رقابتی دیگر با Luke در مقابل Jamie را نشان می‌دهد. نکته جالب توجه اینجا است که این اعضای تیم توسعه‌دهندگان بازی هستند که درحال مبارزه در بازی خود دیده می‌شوند تا یک مسابقه سطح بالا را از سازندگان Street Fighter 6 شاهد باشیم.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی فایتینگ Street Fighter 6 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و کامپیوتر در دست ساخت است. این بازی به‌تازگی در کره جنوبی رده بندی سنی شد تا احتمال اعلام تاریخ انتشار آن در آینده نزدیک افزایش پیدا کند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده