نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۷

اشاره آگهی‌های شغلی شعبه مونترال برادران وارنر به یک بازی AAA معرفی‌نشده

شعبه‌ی مونترال برادران وارنر، سازنده‌ی بازی Gotham Knights آگهی‌های شغلی بیشتری را منتشر کرده است که جزئیاتی از پروژه‌ی بعدی آن‌ها ارائه می‌دهد.

بازی Gotham Knights استودیو WB Games Montreal پس از سال‌ها توسعه نهایتا در ماه اکتبر عرضه شد. با اینکه استقبال نه‌چندان خوب از این محصول اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز موردی نبود که توسعه‌دهندگان انتظارش را داشته باشند، اما آن‌ها به‌زودی به‌سراغ پروژه دیگری می‌روند. ما از قبل می‌دانستیم که شعبه‌ی مونترال برادران وارنر درکنار گاتهام نایتز روی یک بازی معرفی‌نشده کار می‌کند و آگهی‌های شغلی اخیر نیز به این موضوع اشاره دارند.

شعبه‌ی مونترال برادران وارنر اخیرا یک آگهی شغلی برای جذب طراح هنری ارشد منتشر کرده است که از توسعه‌ی «یک بازی با کیفیت ساخت AAA برای کنسول‌ها» حکایت دارد. آگهی شغلی این استودیو برای سِمت برنامه‌نویس ارشد گیم‌پلی نشان می‌دهد که آن‌ها به‌دنبال استخدام فردی آشنا با موتور بازی‌سازی آنریل انجین و ساختار مولتی‌پلیر هستند. این احتمالا به معنای وجود عناصر چندنفره در بازی معرفی‌نشده‌ی استودیو WB Games Montreal است.

باتوجه‌به اینکه زمان زیادی از انتشار بازی Gotham Knights نمی‌گذرد، احتمالا مدتی طول خواهد کشید تا جزئیات بیشتری از پروژه‌ی آتی شعبه‌ی مونترال شرکت برادران وارنر منتشر شود. بااین‌حال ظاهرا مراحل تولید این بازی معرفی‌نشده سرعت بیشتری پیدا کرده است. بازیکن‌های گاتهام نایتز نیز باید در تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذر) منتظر حالت کو-آپ ۴ نفره‌ی جدیدی با نام Heroic Assault باشند که بنابر اعلام توسعه‌دهندگان، مستقل از کمپین بازی خواهد بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده