نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۳

بهبود عملکرد میان پرده‌ها در نخستین آپدیت نسخه کامپیوتر Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

استودیو اینسامنیاک گیمز روی به‌روزرسانی دیگری کار می‌کند که به رفع اشکالات نسخه‌ی کامپیوتر بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales خواهد پرداخت.

در میان تازه‌‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نخستین بسته‌ی به‌روزرسانی نسخه‌ی کامپیوتر بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته است. استودیوهای Insomniac Games و Nixxes Software نیز با انتشار پست جدیدی در استیم به تشریح برخی از بهبودهای بازی پس از این آپدیت پرداختند.

این به‌روزرسانی در گام نخست بهبودهایی در عملکرد میان پرده‌ها ایجاد می‌کند و باعث تطبیق نور با نسخه‌ی اول می‌شود. افزایش ۷ درصدی نرخ فریم در کات‌سین‌ها با استفاده از تنظیمات گرافیکی Medium در سیستم پیشنهادی نیز تأیید شده است. اکنون بهبودهایی نیز در زمینه‌ی بصری Ray-tracing Shadows (سایه‌های پرتویابی‌شده) دیده می‌شود و کیفیت برخی از اشیاء خاص در Ray-traced Reflections (بازتاب‌های پرتویابی‌شده) بهتر شده است.

این آپدیت مشکل به‌هم‌ریختگی تصویر هنگام فعال‌سازی گزینه Dynamic Resolution Scaling در پردازنده‌های گرافیکی اینتل آرک را نیز برطرف می‌کند. فارغ از این موارد، به‌روزرسانی تازه بهبودها و بهینه‌سازی‌های دیگری را برای پایداری بیشتر بازی به‌همراه می‌آورد. اینسامنیاک گیمز و نیکسز سافتور روی یک وصله دیگر کار می‌کنند تا به رفع اشکالاتی بپردازد که توسط بازیکن‌های نسخه‌ی کامپیوتر بازی مرد عنکبوتی مایلز مورالز گزارش شده است.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales (مرد عنکبوتی: مایلز مورالز) درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است. بازی Marvel’s Spider-Man نیز مدتی پیش در دسترس کاربران پی‌سی قرار گرفت.

یاداشت‌های همراه بسته‌ی به‌روزرسانی نسخه 1.1122.0.0

  • بهبودهای بصری مختلف برای سایه‌های پرتویابی‌شده
  • بهبود کیفیت اجسام خاص در بازتاب‌های پرتویابی‌شده
  • تنظیم نورپردازی میان‌پرده‌ها برای تطبیق با نسخه‌ی اول
  • بهبود عملکرد کات‌سین‌ها
  • رفع اشکال به‌هم‌ریختگی تصاویر هنگام استفاده از گزینه‌ی Dynamic Resolution Scaling در پردازنده‌های گرافیکی ARC شرکت اینتل
  • بهبود پایداری و بهینه‌سازی‌های بیشتر


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده