// شنبه, ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۶

اعلام رده‌بندی سنی Street Fighter 6 و افزایش احتمال نزدیک بودن تایید تاریخ انتشار بازی

باتوجه‌به رده بندی سنی Street Fighter 6 در کره جنوبی، می‌توان انتظار داشت که به‌زودی شاهد اعلام تاریخ انتشار دقیق بازی باشیم.

اگرچه رده بندی شدن یک محصول به معنای انتشار قریب الوقوع آن نیست، اما می‌تواند حاکی از آن باشد که به‌زودی اخباری درباره‌ی زمان عرضه‌ی بازی دردسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

براساس اعلام قبلی کپکام، بازی Street Fighter 6 در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. بااین‌حال چندی پیش این شرکت ژاپنی در بیانیه‌ای گفت که تنها یک بازی بزرگ که احتمالا Resident Evil 4 باشد در مدت زمان باقی مانده تا پایان سال مالی جاری عرضه خواهد شد؛ این بدان معنا است که احتمالا نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی Street Fighter تا قبل از ۳۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۱) منتشر نمی‌شود.

بااین‌حال، رده بندی سنی Street Fighter 6 در کره جنوبی این امید را به طرفداران می‌دهد که نیازی نیست زمان خیلی زیادی منتظر انتشار این بازی باشند. برای مثال، پیش از این بازی Horizon Forbidden West در نوامبر ۲۰۲۱ رده بندی و در فوریه‌ی ۲۰۲۲ عرضه شد. یا در مثالی دیگر، God of War Ragnarok در ماه می رده بندی سنی شد و تنها ۶ ماه بعد و در ماه نوامبر دردسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

اخیرا شرکت کپکام از فهرست کامل کاراکترهای Street Fighter 6 رونمایی کرده که در آن شاهد حضور هر هشت World Warriors از بازی Street Fighter 2 هستیم. همچنین این شرکت ژاپنی جزئیات بیشتری از حالت World Tour را در جریان توکیو گیم شو امسال منتشر کرد. در این حالت طرفداران در یک جهان بسیار بزرگ می‌توانند به گشت‌و‌گذار بپردازند، کاراکترهای کلاسیک Street Fighter را ملاقات کرده و به مبارزه با NPCها بپردازند.

نظر شما در این‌باره چیست؟ دیدگاه خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده