نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

فروشگاه اپیک گیمز احتمالا هر روز در کریسمس یک بازی رایگان ارائه می‌دهد

بنابر ادعای Billbil-kun، کاربران فروشگاه اپیک گیمز در طول کریسمس می‌توانند روزانه یک بازی رایگان دریافت کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که فروشگاه اپیک گیمز احتمالا هر روز در طول کریسمس یک بازی رایگان را تقدیم بازیکن‌ها می‌کند. این ادعا توسط یکی از کاربران Dealabs با نام Billbil-kun مطرح شده است که بارها بازی‌های آتی اپیک گیمز استور، پلی استیشن پلاس و ایکس باکس گیم پس را به‌درستی فاش کرده بود.

فروشگاه Epic Games در طول کریسمس سال ۲۰۱۹ دقیقا ۱۲ بازی را به‌شکل رایگان در دسترس کاربرها قرار داد و در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ تعداد این آثار به ۱۵ بازی افزایش یافت. بیل‌بیل-کان اخیرا در خصوص تکرار این فعالیت تبلیغاتی از سوی اپیک گیمز در سال جاری مورد سؤال قرار گرفت و در پاسخ گفت که بازیکن‌ها باید در بازه‌ی زمانی ۱۵ دسامبر ۲۰۲۲ تا ۱۰ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۴ آذر تا ۲۰ دی ۱۴۰۱) منتظر اجرای این طرح باشند.

فروشگاه اپیک گیمز از زمان شروع به کار در دسامبر ۲۰۱۸ تعداد زیادی بازی رایگان را به کاربرها اهدا کرده است. این فروشگاه سال گذشته تعداد ۸۹ بازی رایگان را در اختیار بازیکن‌ها قرار داد که مجموع ارزش آن‌ها به ۲۱۲۰ دلار می‌رسید. البته در سال ۲۰۲۰ تعداد ۱۰۳ بازی رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته بود. شرکت اپیک می‌گوید که گیمرها در سال قبل بیش از ۷۶۵ میلیون بازی رایگان را به حساب خود اضافه کردند.

درحال‌حاضر اپیک گیمز استور حداقل یک بازی رایگان در هفته ارائه می‌دهد. بازیکن‌ها می‌توانند بازی جنگی فضایی Star Wars: Squadrons استودیو موتیو را تا تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) دریافت کنند. در بازه زمانی ۱ تا ۸ دسامبر (۱۰ تا ۱۷ آذر) نیز دو بازی Fort Triumph و RPG in a Box به رایگان قابل دریافت خواهند بود.

در آن سو اعضای سرویس Amazon Prime Gaming درحال‌حاضر می‌توانند ۷ بازی کامپیوتر را بدون نیاز به صرف هزینه دریافت کنند. فهرست آثار رایگان ماه نوامبر ۲۰۲۲ پرایم گیمینگ شامل بازی Fallout New Vegas: Ultimate Edition، بازی WRC 9: FIA World Rally Championship، بازی Indiana Jones and the Last Crusade، بازی Last Day of June، بازی Etherborn، بازی Whispering Willows و بازی Facility 47 است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده