نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۴

اعلام تاریخ رونمایی از بسته الحاقی جدید Far Cry 6

یوبیسافت تاریخ رونمایی از بسته الحاقی Lost Between Worlds بازی Far Cry 6 را اعلام کرد.

طبق اعلام رسمی شرکت یوبیسافت، قرار است به‌زودی بسته الحاقی جدیدی برای بازی Far Cry 6 به نام Lost Between Worlds عرضه شود. هنوز تاریخ انتشار این محتوای گسترشی مشخص نشده، اما یوبیسافت اعلام کرد از این بسته الحاقی در تاریخ ۸ آذر (۹ نوامبر) امسال در توییچ رونمایی خواهد کرد.

اطلاعات زیادی در مورد این بسته الحاقی به‌طور رسمی منتشر نشده است، اما وب‌سایت Insider-Gaming برخی جزئیات آن را فاش کرد؛ باتوجه‌به اطلاعات منابعی که به صفحات آن در فروشگاه‌ها دسترسی داشتند.

ظاهرا تصاویر فاش‌شده از این بسته الحاقی یک فرد را نشان می‌دهند که در اطراف کریستال‌هایی ایستاده است و این کریستال‌ها دروازه‌های ورود به مولتی‌ورس هستند. البته به نظر می‌رسد که جهان‌های این بسته الحاقی همان محیط‌های متنوع Far Cry 6 باشند. بااین‌حال بررسی اچیومنت‌های فاش‌شده‌ی دی‌ال‌سی Lost Between Worlds نشان می‌دهند که این کریستال‌ها سبب ایجاد پورتال‌هایی به نام Rift می‌شوند و بازیکنان می‌توانند قدم به آن‌ها بگذارند.

کاراکترهای بازی اکشن نقش‌آفرینی Far Cry 6 شرکت یوبیسافت

همچنین در اچیومنت‌های این بسته الحاقی به کامل کردن یک مأموریت در Lost Between Worlds در عرض ۱۵ دقیقه اشاره شده است که به استفاده‌ی المان‌های احتمالی سبک روگ‌لایت اشاره دارد. بااین‌حال این گزارش‌ها هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده‌اند و برای دریافت اطلاعات بیشتر باید منتظر اخبار رسمی یوبیسافت بمانیم.

بازی Far Cry 6 هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، لونای آمازون و استدیای گوگل در دسترس قرار دارد. بسته گسترشی Lost Between Worlds قرار است ازطریق نسخه‌ی ۱۲۰ دلاری Game of the Year بازی به بازیکنان عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی فار کرای ۶ را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده