نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۸

پیشرفت بازیکنان در بتای Warhammer 40,000: Darktide به بازی اصلی منتقل می‌شود

با اعلام استودیو فت‌شارک، پیشرفت بازیکنان در نسخه‌ی بتای Warhammer 40,000: Darktide در آینده به بازی اصلی منتقل خواهد شد.

باتوجه‌به نزدیک شدن زمان عرضه‌ی بازی Warhammer 40,000: Darktide، استودیو Fatshark اعلام کرد پیشرفت بازیکنان در نسخه‌ی بتا به‌طور کامل به بازی اصلی منتقل خواهد شد.

این سازنده قبلا مشخص نکرده بود که آیا پیشرفت بازیکنان در نسخه‌ی بتا درنهایت روی بازی نهایی ادامه پیدا می‌کند یا بازیکنان باید از اول بازی را تجربه کنند؛ چرا که نگرانی‌هایی در مورد عدم تعادل در سیستم پیشرفت بازی وجود داشت. بااین‌حال به نظر می‌رسد سازندگان تست بتا را در مسیر درستی پیش بردند و درنهایت تصمیم گرفتند پیشرفت بازیکنان در این تست را به بازی اصلی انتقال دهند.

کلاس Preacher بازی Warhammer 40,000 Darktide در نبرد

همچنین استودیو فت‌شارک ازطریق یک نظرسنجی اعلام کرد بدون توجه به زمان صرف‌شده در نسخه بتای Warhammer 40,000: Darktide، بازیکنان می‌توانند در صورت عدم رضایت‌ از کیفیت نسخه بتا، مبلغ پرداخت‌شده برای خرید بازی را در استیم پس بگیرند.

تیم فت‌شارک اخیرا به‌روزرسانی‌های مختلفی را برای نسخه‌ی بتای Warhammer 40,000: Darktide منتشر کرد که محتوای جدیدی به مانند سیستم ساخت‌وساز، آیتم‌های تزئینی و تغییرات برای تعادل گیم‌پلی اشاره کرد. نسخه‌ی کامل و اصلی بازی Warhammer 40,000: Darktide قرار است در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) امسال روی پلتفرم پی سی عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده