نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۸

سازنده هیتمن به دنبال طراح سیستم کسب درآمد برای بازی معرفی‌نشده است

به نظر می‌رسد استودیو IO Interactive به‌دنبال یک طراح سیستم کسب درآمد برای پروژه‌ی چندنفره و معرفی‌نشده‌ی خود است.

استودیو IO Interactive توانست پشتیبانی طولانی‌مدت از بازی هیتمن 3 در دوران پس از عرضه‌ی آن داشته باشد. بااین‌حال نزدیک به دوسال از انتشار این بازی می‌گذرد و طرفداران تمایل دارند درباره‌ی بازی بعدی این استودیو اطلاعاتی به‌دست آورند. اگرچه بعید است IO Interactive در آینده‌ای نزدیک جزئیات دقیقی را منتشر کند، اما اخیرا اطلاعات جالبی درباره‌ی یکی از پروژه‌های معرفی‌نشده‌ی آن‌ها پخش شده است.

طبق جدیدترین آگهی شغلی منتشرشده توسط IO Interactive، این استودیو در حال کار روی یک بازی معرفی‌نشده است که گویا دارای المان‌های چندنفره خواهد بود. در توضیحات این آگهی شغلی که برای جذب یک طراح سیستم کسب درآمد منتشر شد، آمده است: «استودیو با توسعه‌ی این بازی منحصر‌به‌فرد در حال ورود به دنیای نوظهور بازی‌های چندنفره است و اعتقاد دارد این پروژه هم آینده‌ی استودیو هم رابطه‌ای را که قرار است ما با بازیکنان خود در آینده داشته باشیم، شکل می‌دهد».

هیتمن

البته IO Interactive به‌صورت رسمی اعلام کرده است که روی ساخت یک بازی از سری جیمز باند با نام رمزی Project 007 کار می‌کند. اما به احتمال زیاد پروژه‌ی جیمز باند یک بازی تک‌نفره داستان‌محور خواهد بود. همچنین در توضیحات آگهی شغلی سازنده اشاره شده بود که این پروژه‌ی چندنفره هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده است؛ درحالی‌که ما از مدت‌ها قبل می‌دانیم که این تیم روی بازی جدید جیمز باند کار می‌کند.

این احتمال وجود دارد که بازی اشاره‌شده در آگهی شغلی همان پروژه‌ی Project Dragon باشد که طبق گزارش‌ها یک بازی فانتزی، اکشن و نقش‌آفرینی آنلاین خواهد بود و به‌طور انحصاری برای ایکس باکس در حال توسعه است. درهرصورت IO Interactive اعلام کرده است که حداقل تا سال ۲۰۲۵ هیچ بازی جدیدی منتشر نخواهد کرد. بنابراین مدتی طول می‌کشد تا جزئیات دقیق در مورد بازی‌های آینده‌ی این سازنده را دریافت کنیم.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده