نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۴

مبارزه سرباز زمستان در تریلر بازی Marvel’s Avengers

استودیو کریستال داینامیکس در تریلر جدید بازی Marvel’s Avengers به نمایش داستان و سیستم مبارزه‌ی شخصیت سرباز زمستان پرداخته است.

استودیوی کریستال داینامیکس نتوانست با بازی Marvel’s Avengers به تمام اهداف خود برسد و آن را به یک بازی ایده‌آل برای طرفداران ابرقهرمانان مارول تبدیل نکرد، اما هنوز نسبت به افزودن محتوای جدید به این بازی متعهد است. این سازنده اخیرا اعلام کرده بود باکی بارنز که با نام مستعار Winter Soldier شناخته می‌شود، قرار است به فهرست ابرقهرمانان بازی Marvel’s Avengers اضافه شود. حال به‌تازگی کریستال داینامیکس در تریلر جدیدی به نمایش پیشینه‌ی این شخصیت، نقش او در داستان بازی و سیستم مبارزه‌ی وی پرداخته است.

در سال‌های اخیر طرفداران دنیای مارول به خوبی با داستان سرباز زمستان آشنا شده‌اند و به نظر می‌رسد بخشی از داستان این شخصیت در بازی Marvel’s Avengers مربوط‌به شستشوی مغزی شدن او توسط افراد شرور دیگر باشد. همچنین به نظر می‌رسد مونیکا راپاچینی در بخش داستانی سرباز زمستان نقش داشته باشد.

کریستال داینامیکس اعلام کرد در به‌روزرسانی مربوط‌به اضافه شدن سرباز زمستان به بازی Marvel’s Avengers، دسته‌ی جدیدی از مأموریت‌ها، آیتم‌های تزئینی، لوت جدید، مهارت‌ها و توانایی‌های تازه برای استفاده شدن توسط باکی بارنز اضافه خواهند شد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Marvel’s Avengers هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد. به‌روزرسانی اضافه شدن Winter Soldier این بازی در تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذر) امسال به دست بازیکن‌ها می‌رسد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده