نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۸

رونمایی از ویژگی های نسخه نسل ۹ بازی The Witcher 3

نسخه‌ی نسل نهم بازی The Witcher 3: Wild Hunt شامل بافت‌های 4K، نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، حالت عکاسی، پشتیبانی از کنترلر دوال‌سنس و بهبودهای متعددی می‌شود.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو CD Projekt RED نخستین تریلر نسخه‌ی نسل ۹ بازی The Witcher 3: Wild Hunt Complete Edition را به اشتراک گذاشته است. این توسعه‌دهنده تأیید کرد که نسخه‌ی نسل نهم دارای ویژگی‌هایی نظیر مدل‌ها و بافت‌های 4K، نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، حالت عکاسی، گیم‌پلی بهبودیافته، ذخیره‌سازی ابری و ری-تریسینگ در ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر و پلی استیشن 5 است.

به‌روزرسانی نسل ۹ محتوای جدیدی از سریال The Witcher (ویچر) شبکه‌ی نتفلیکس را به بازی اضافه می‌کند که از میان آن‌ها می‌توان به زره‌های تازه برای گرالت و ظاهر جایگزین برای کاراکترهای دیگر اشاره کرد. در جریان پخش زنده‌ی اخیر سی‌دی پراجکت تأیید شد که چندین و چند مشکل بازی در نسخه‌ی نسل نهم بازی The Witcher 3 رفع شده است؛ ازجمله باگ مشهور Wolf School Gear که از سال ۲۰۱۵ در بازی اصلی وجود داشت.

حالت Quality نسخه‌ی نسل ۹ بازی The Witcher 3 که امکان تجربه بازی با رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را فراهم می‌آورد، از ویژگی Ray-Traced Global Illumination and Shadows و فناوری FSR 2.0 پشتیبانی می‌کند. نسخه‌ی ایکس باکس سری اس با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود، اما سخنی از رزولوشن آن به میان نیامده است. کاربران پلی استیشن 5 می‌توانند علاوه بر موارد دیگر، از بازخوردهای لمسی و تریگرهای تطبیقی کنترلر دوال‌سنس استفاده کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

ارتقا نسل ۹ بازی ویچر ۳ در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر می‌شود. این ارتقا برای دارندگان فعلی نسخه‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 رایگان خواهد بود و نسخه‌ی فیزیکی آن در زمان نامعلوم دیگری از راه می‌رسد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده