نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۳

نمایش مسابقات سرعت در تریلر گیم پلی جدید Need for Speed Unbound

تریلر جدیدی که از گیم‌پلی بازی Need for Speed Unbound منتشر شده، نگاه عمیق‌تری به ساختار بازی داشته و طرفداران را برای یک تجربه هیجان انگیز دیگر آماده می‌کند.

الکترونیک آرتز و استودیوی کرایتریون گیمز تریلر گیم‌پلی جدیدی را برای بازی Need for Speed Unbound منتشر کردند که یک بار دیگر تجربه آشنای بازی‌های نید فور اسپید را با حال و هوای جدید و جلوه‌های انیمه گونه‌ی Unbound به تصویر می‌کشد. در این ویدیو که نگاه دقیق‌تری به ساختار گیم‌پلی بازی دارد، از جستجوی هاب اصلی بازی تا شروع یک رویداد Speed Race نشان داده می‌شود. ضمن اینکه جلوه‌های جدید کارتونی NFS Unbound نیز به‌طور کامل قابل مشاهده است.

دانلود از آپارات

ماشینی که در تریلر گیم‌پلی جدید Need for Speed Unbound مورد استفاده قرار گرفته، یک مرسدس بنز 190E کاستوم با دو رنگ مشکی و سفید است. قبل از شروع مسابقه می‌توان ماشین رقیب را انتخاب کرد و این بازیکنان هستند که تعیین می‌کنند توان شکست چه ماشینی را در مسابقه سرعت دارند. در صورت پیروزی در این مسابقه، پولی که برای پیش‌بینی برنده این بازی تعیین شده، به شما خواهد رسید.

به نظر می‌رسد که پرش از ارتفاعات کوتاه و بلند نقش مهمی در گیم‌پلی این بازی داشته و مرتب شاهد نمایش افکت کامیک بوکی بال‌ها در اطراف ماشین هستیم. هنگام دریفت کشیدن هم دودهای کارتونی از زیر تایرها بیرون آمده و شتاب گرفتن سریع ماشین نور چراغ‌های عقب را به‌صورت پیوسته و کشیده در می‌آورد.

البته که اگر چندان طرفدار این افکت‌های جدید نیستید، می‌توانید مقدار آن را کمتر کرده یا اینکه به‌طور کامل غیرفعال کنید.

بازی Need for Speed Unbound در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) برای پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. نسخه PS5 و ایکس باکس سری ایکس بازی با رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود و بازخورد لمسی روی کنترلرهای دوال سنس نیز برای نسخه پلی استیشن 5 آن قابل استفاده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده