// چهار شنبه, ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۲

بازی Lies of P در مراحل پایانی توسعه قرار دارد

باتوجه به صحبت‌های کارگردان بازی Lies of P، مراحل توسعه این بازی سولزلایک از پینوکیو در انتهای راه خود قرار دارد.

چوی ژی‌وون، کارگردان بازی Lies of P در مصاحبه‌ای اعلام کرده است بازی Lies of P در انتهای مراحل ساخت قرار دارد و بنابراین می‌توان انتظار داشت این اثر سولزلایک که براساس شخصیت و دنیای پینوکیو در دست توسعه است، به تاریخ انتشار تقریبی اعلام شده خود پایبند باشد. ژی‌وون گفته است در ماه اوت توسعه بازی Lies of P تقریبا ۷۰ درصد پیش رفته بود و در نتیجه کار زیادی برای تکمیل کردن بازی باقی مانده بود.

اما در ماه‌های گذشته تیم سازنده پیش‌روی خوبی داشته است و اکنون در حال کار روی جزئیات نهایی است که شامل باگ‌زدایی کد بازی و تکمیل اقدامات پایانی است: «ما در ماه اوت اعلام کردیم تقریبا ۷۰ درصد ساخت بازی تمام شده، اما اکنون در وضعیت بسیار پیشرفته‌تری قرار دارد. بیشتر توسعه بازی تمام شده است و سایر بخش‌ها هم در مرحله پایانی است؛ ما در حال رفع کردن باگ‌ها و پالایش و قرار دادن اقدامات پایانی هستیم».

باتوجه به این موضوع، احتمالا تاریخ عرضه دقیق بازی به‌زودی اعلام خواهد شد و نزدیک‌ترین احتمال برای اعلام این زمان مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ است که ۱۸ آذر برگزار خواهد شد. درحال‌حاضر بازی Lies of P برای عرضه روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. همچنین بازی از روز عرضه در دسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس و پی‌سی گیم پس هم قرار خواهد گرفت.


منبع TheGamesProof
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده