نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۳

پخش تریلرهای کوتاه برای نمایش رهبران تازه بازی Civilization 6

شرکت‌های توکی گیمز و فیراکسیس گیمز تریلرهای جدیدی از بازی Civilization 6 را برای رونمایی از رهبران تازه به اشتراک گذاشتند.

شرکت 2K Games و شرکت Firaxis Games یک بسته محتوی رهبران تازه را در دسترس بازیکن‌های Sid Meier’s Civilization 6 قرار دادند و اکنون در میان اخبار بازی مطلع شدیم که تریلرهای جدیدی برای معرفی این رهبران پخش شده است. روز گذشته بسته‌ی مذاکره‌کنندگان بزرگ (Great Negotiators) منتشر شد و شامل ملکه انزینگا امبانده از کنگو، آبراهام لینکلن، شانزدهمین رئیس جمهور آمریکا و سلطان صلاح‌الدین عربی می‌شود.

البته این کاراکترها تنها رهبران تازه بازی Civilization 6 نیستند و روز گذشته ژولیوس سزار از روم هم به‌شکل رایگان در دسترس گیمرها قرار گرفت که تنها با افزودن حساب 2K به بازی می‌توان آن را دریافت کرد. بسته‌های رهبران (Leaders Packs) دیگری نیز در راه بازی است، اما هنوز سخنی از تاریخ انتشار آن‌ها به میان نیامده است. فهرست کامل بسته‌های الحاقی آتی بازی در ادامه قابل مشاهده است که محتویات لیدر پس بازی را تشکیل می‌دهند.

  • بسته‌ی فرماندهان بزرگ یا Great Commanders Pack شامل توکوگاوا (ژاپن)، نادرشاه (ایران) و سلیمان محتشم (امپراتوری عثمانی).
  • بسته‌ی حاکمان چین یا Rulers of China Pack شامل یونگ‌لو، چین شی هوانگ و ملکه زتیان.
  • بسته‌ی حاکمان صحرا یا Rulers of the Sahara Pack شامل رامسس (مصر)، کلئوپاترای بطلمیوسی (مصر) و پادشاه سونجاتا کیتا (امپراتوری مالی)
  • بسته‌ی سازندگان بزرگ یا Great Builders Pack شامل تئودورا (امپراتوری بیزانس)، سجونگ کبیر (کره) و لودویگ دوم (آلمان)
  • بسته‌ی حاکمان انگلیس یا Rulers of England Pack شامل الیزابت یکم (انگلستان)، پادشاه هارالد هاردرادا (نروژ) و ویکتوریا (انگلستان)

سیزن پس بازی Civilization 6 شامل ۱۲ رهبر تازه و ۶ رهبر قبلی مجموعه خواهد بود. برای استفاده از برخی از بسته‌های الحاقی تازه به بسته‌های دیگری نیاز است که قفل تمدن آن‌ها را باز می‌کند. به‌عبارت دیگر، اگر قفل یک تمدن باز نشده باشد، رهبرهای آن تمدن قابل استفاده نخواهند بود. این بازی استراتژی درحال‌حاضر در کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ قابل تجربه است. شما می‌توانید تریلرهای تازه را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده