نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۱

اعلام مدت زمان تجربه بازی Evil West

مدت زمان لازم برای تجربه‌ی بازی اکشن Evil West استودیو Flying Wild Hog تقریبا ۱۰ تا ۱۵ ساعت خواهد بود.

بازی Evil West استودیو Flying Wild Hog و شرکت Focus Entertainment تا یک روز دیگر در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مدت زمان لازم برای تجربه‌ی این اثر اکشن شوتر در آستانه‌ی انتشار آن مشخص شده است. این بازی نه‌تنها یک بخش داستانی با مدت زمان قابل قبول ارائه می‌کند، بلکه دارای محتوای اضافی دیگری است که بازیکن‌ها را برای ساعات بیشتری سرگرم خواهد کرد.

فلایینگ وایلد هاگ در گفت‌وگو با رسانه XboxDynasty اعلام کرد که تکمیل داستان اصلی بازی Evil West بین ۱۰ تا ۱۵ ساعت زمان خواهد برد. کسانی که به‌دنبال محتویات بیشتری برای تجربه هستند، می‌توانند به‌سراغ بخش کو-آپ، گزینه تکرار مأموریت، حالت Permadeath، گزینه‌های درجه‌ی سختی و حالت نیو گیم پلاس بروند.

باعنایت‌به اینکه بسیاری از بازی‌های امروزی می‌خواهند با گسترش طول زمان تجربه‌ی داستان توجه بازیکن‌ها را به خود جلب کنند، یک بازی نسبتا کوتاه باید برای گیمرهای زیادی جذاب باشد. البته باید دید که بازی Evil West تا چه اندازه می‌تواند از این زمان برای ارائه یک تجربه‌ی سرگرم‌کننده به مخاطب بهره ببرد.

بازی Evil West در تاریخ ۲۲ نوامبر (۱ آذر) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار خواهد گرفت. مدتی قبل مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای تجربه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر بازی اعلام شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده