نویسنده: هومن فلاحی
// یکشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۷

انتشار تریلر هنگام عرضه نسخه کامپیوتر بازی Spider-Man: Miles Morales

تریلر هنگام‌ عرضه‌ی نسخه پی‌سی بازی Spider-Man: Miles Morales، صحنه‌هایی از بخش داستانی این بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

همزمان با انتشار نسخه‌ی کامپیوتر بازی Spider-Man: Miles Morales، استودیوی اینسامنیاک و سونی تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده‌اند که هواداران را با دنیا و چالش‌های روبه‌روی مایلز مورالز در این بازی آشنا می‌کند.

طبق اطلاعات منتشر شده‌ی قبلی، نسخه پی‌سی این بازی علاوه‌بر پشتیبانی از قابلیت تصویر فوق‌عریض یا اولترا واید و نرخ فریم نامحدود، فناوری‌های Nvidia Reflex برای کاهش تأخیر ورودی و آنتی‌ایلیزینگ اختصاصی انویدیا با نام Nvidia DLAA که از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت نهایی بازی استفاده می‌کند و درنهایت فناوری‌های بازسازی تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی انویدیا یعنی نسل دوم و سوم DLSS نیز بهره می‌برد.

پیش از این همچنین تایید شده بود این نسخه از بازی که توسط استودیوی هلندی Nixxes Software توسعه یافته است، توانایی پردازش و اجرا روی نسبت تصویر 48:9 در بستر سه مانیتور متصل به‌هم و فناوری Nvidia Surround را نیز خواهد داشت و از فناوری ری‌تریسینگ نیز بهره خواهد برد. شما می‌توانید تریلر هنگام انتشار این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

براساس جزئیات منتشر شده، می‌دانیم که دارندگان کنترلر دوال‌سنس نیز می‌توانند در هنگام اجرای بازی با اتصال سیمی این کنترلر ازطریق درگاه USB، از تجربه گیم‌پلی Spider-Man: Miles Morales به‌همراه بازخورد هپتیک و تریگرهای انطباقی لذت ببرند. به‌علاوه امکان شخصی‌سازی کامل تمامی فرمان‌ها و کنترل‌های بازی روی موس و کیبورد نیز امکان‌پذیر است.

همچنین تمامی کاربرانی که به پیش خرید این بازی روی هر دو استور استیم و اپیک گیمز بپردازند، علاوه‌بر دو اسکین T.R.A.C.K. و اسکین اختصاصی Into the Spider-Verse، سه اسکیل پوینت و آیتم Gravity Well را نیز در هنگام انتشار بازی دریافت خواهند کرد. البته امکان دسترسی به این موارد در جریان گیم‌پلی بازی نیز امکان‌پذیر است. سونی به‌تازگی تایید کرده است که تمامی کاربران نسخه استیم این بازی که یک اکانت شبکه‌ی پلی استیشن را به اکانت استیم خودشان متصل کنند، امکان دریافت دو اسکیل پوینت اضافی و دسترسی زودهنگام به اسکین اختصاصی Miles Morales 2099 را نیز خواهند داشت.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده