نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۴

تمایل استودیو تیم نینجا به ریبوت بازی‌های Ninja Gaiden

طرفدارها می‌توانند به تولید نسخه‌های جدیدی از مجموعه بازی‌های Ninja Gaiden استودیو Team Ninja امیدوار باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که فومیهیکو یاسودا، رئیس Team Ninja در یک پنل در رویداد G-STAR 2022 به گفت‌وگو درباره‌ی برنامه‌های آتی استودیو پرداخته است. همان‌طور که رسانه‌ی Ruliweb گزارش داد، فومیهیکو یاسودا در این رویداد گیمینگ در خصوص کسب‌وکار، سیاست‌ها و نگرش استودیو تیم نینجا صحبت کرد.

جالب اینکه فومیهیکو یاسودا توضیحاتی اجمالی درباره برنامه‌های آتی استودیو Team Ninja ارائه کرد. رئیس تیم نینجا درکنار چالش‌های تازه به تمایل خود برای ریبوت مجموعه بازی‌های محبوب با استفاده از مهارت‌های فعلی استودیو اشاره کرد. در اسلایدی که برای این منظور به نمایش درآمد، تصویری از بازی Ninja Gaiden به چشم می‌خورد.

باتوجه‌به اینکه این یک کنفرانس تجاری یا B2B برای ارائه جزئیاتی از برنامه‌های آتی تیم نینجا بود، نباید به‌عنوان یک اطلاعیه رسمی در نظر گرفته شود. این اولین‌بار نیست که فومیهیکو یاسودا به بازی‌های Ninja Gaiden اشاره می‌کند و قبلا در جریان نمایشگاه Tokyo Game Show گفت که تمایل زیادی به ساختن یک بازی تازه از این مجموعه دارد. تیم نینجا درحال‌حاضر روی ۲ بازی Wo Long: Fallen Destiny و Rise of the Ronin کار می‌کند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده