نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۶

معرفی The Dark Pictures: Directive 8020 در تیتراژ پایانی The Devil In Me

سوپرمسیو گیمز در تیتراژ پایانی The Dark Pictures: The Devil In Me تیزری از قسمت جدید این سری به نام Directive 8020 را به نمایش گذاشته است.

به نظر می‌رسد استودیو سوپرمسیو گیمز با انتشار یک تیزر، قسمت بعدی سری ترسناک The Dark Pictures را معرفی کرده است. درواقع این استودیو با پخش این تیزر در تیتراژ پایانی قسمت The Devil In Me، طرفداران را به استقبال نسخه‌ی بعدی سری به نام Directive 8020 برده است. استودیو سوپرمسیو گیمز به‌طور سنتی، تیزر نسخه‌ی بعدی سری The Dark Pictures را در پایان هر قسمت به طرفداران نشان داده است و حال به نظر می‌رسد فصل دوم این مجموعه قرار است با Direction 8020 شروع شود. همچنین باید توجه داشت که سوپرمسیو در سال جاری پنج نشان تجاری جدید را در اروپا به ثبت رسانده که یکی از آن‌ها Directive 8020 است.

در تیزر منتشر شده از Directive 8020، صدای شخصیتی به نام فرمانده Stafford پخش می‌شود که در حال ارسال پیامی از سفینه‌ای به نام Cassiopeia است. در پیام این شخص بیان می‌شود که پس از برخورد سفینه به چیزی معروف به نشانگر Charybdis، ارواح ظاهر می‌شوند. در ادامه‌ی پیام Stafford صداهای بیشتری شنیده می‌شوند و شرایط را کمی ترسناک نشان می‌دهند. استودیو سوپرمسیو به جز انتشار این تیزر، تاکنون جزئیات بیشتری از Directive 8020 منتشر نکرده است.

بازی ترسناک The Dark Pictures: The Devil In Me هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده