نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۹

کریستال داینامیکس درخواست طرفداران برای احیای Legacy of Kain را شنیده است

کریستال داینامیکس اعلام کرد درخواست طرفداران درباره‌ی احیای سری Legacy of Kain به‌طور واضح شنیده است.

پس از خریداری شدن استودیو کریستال داینامیکس توسط گروه امبریسر، احتمال احیای بسیاری از بازی‌های قدیمی و فراموش شده‌ی این توسعه‌دهنده در آینده وجود دارد. البته کریستال داینامیکس در حال حاضر روی ساخت نسخه‌ی بعدی Tomb Raider کار می‌کند و در توسعه ریبوت Perfect Dark با استودیو The Initiative مایکروسافت نیز همکاری دارد. بااین‌حال پروژه‌ای که طرفداران به‌طور گسترده خواستار احیای آن شده‌اند، مجموعه‌ی فانتزی Legacy of Kain است.

مجموعه تحسین شده‌ی Legacy of Kain توسط امی هنیگ، خالق Uncharted، در سال ۱۹۹۷ ساخته شد و تقریبا دو دهه است که نسخه‌ی جدیدی برای آن عرضه نشده است. بااین‌حال، اخیرا کریستال داینامیکس یک نظرسنجی را برای سنجش میزان علاقه‌ی بازیکنان به احیای Legacy of Kain برگزار کرد و در آن از طرفداران خواست نظر خود را درباره‌ی گزینه‌های ریمیک، ریبوت کامل، ریمستر یا ساخت دنباله‌ی این سری اعلام کنند.

شخصیت اصلی بازی Legacy of Kain

حال به نظر می‌رسد پاسخ بازیکنان به این نظرسنجی مثبت بوده و کریستال داینامیکس در واکنش به آن اعلام کرد خواسته‌های طرفداران را بلند و واضح می‌شنود. در همین راستا فیل راجرز، مدیرعامل کریستال داینامیکس، در جریان گزارش مالی اخیر گروه امبریسر گفت:

«ما می‌خواستیم دیدگاه جامعه‌‌ی بازیکنان در مورد آنچه از بازگشت ما به land of Nosgoth و احیای IP نمادین Legacy of Kain انتظار دارند را بدانیم. در گذشته ما دیدیم که نظرسنجی‌ها معمولاً بین هزار تا سه هزار پاسخ دریافت می‌کنند اما وقتی از بازیکنان درباره احیای Legacy of Kain سؤال کردیم، بیش از ۱۰۰ هزار پاسخ دریافت کردیم. ۷۳ هزار بازیکن این نظرسنجی را به‌طور کامل تکمیل کردند و اگر شما یکی از آن‌ها هستید، ما از شما بسیار سپاسگزاریم.

این نظرسنجی تلاش بسیار خوبی بود؛ زیرا در ابعاد بسیار گسترده‌ای انجام شد. ما دیدیم که اخبار این نظرسنجی در پلتفرم‌های اجتماعی و مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده است و واقعا احساس کردیم که این یک راه عالی برای احیای مجدد Legacy of Kain برای طرفداران پرشور آن روی پی سی و کنسول‌ها است. مطمئن باشید ما صدای شما را بلند و واضح می‌شنویم و همچنان شما را در مورد احتمال احیای سری Legacy of Kain مطلع خواهیم کرد».

شخصیت اصلی بازی Legacy of Kain و شمشیر جادویی آبی رنگ

البته این بیانیه‌ی کریستال داینامیکس به منظور معرفی یک بازی جدید نیست اما در عین حال کاملا واضح است که این استودیو به‌صورت جدی در فکر احیای سری Legacy of Kain قرار دارد. در اوایل سال جاری، گروه امبریسر اعلام کرد که پس از خرید کریستال داینامیکس و ایدوس مونترآل از اسکوئر انیکس، نه‌تنها IP‌های متعلق به این سازندگان دنباله‌هایی دریافت خواهند کرد بلکه احتمال ریمیک، ریمستر یا ساخت نسخه‌ی فرعی از آن‌ها وجود دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده