// جمعه, ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۱

عبور فروش بازی Ace Combat 7: Skies Unknown از مرز ۴ میلیون نسخه

بازی شبیه‌ساز پرواز و مبارزات هوایی Ace Combat 7: Skies Unknown باز هم از نقطه مهمی در بحث فروش گذر کرد و این بار فروش آن از مرز ۴ میلیون نسخه عبور کرده است.

مجموعه Ace Combat همواره بین مرز محبوبیت عمومی و محبوبیت بین افراد خاص قرار داشته است؛ هرچند در طول سال‌های گذشته شاهد رشد خوبی از آن بوده‌ایم. بازی Ace Combat 7: Skies Unknown آخرین نسخه از این مجموعه که سال ۲۰۱۹ عرضه شده بود، بین طرفداران مجموعه شاهد تحسین عمومی بوده است و حال نقطه مهم دیگری از نظر فروش را رد کرده است.

با اعلام رسمی شرکت باندای نامکو، فروش این بازی Ace Combat 7: Skies Unknown از مرز ۴ میلیون نسخه از زمان عرضه روی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه‌های شخصی عبور کرده است. در اوت سال گذشته این میزان فروش به ۳ میلیون واحد رسیده بود و واضح است که طی این یک‌ سال سرعت فروش بازی بالاتر رفته است.

درحال‌حاضر بندای نامکو در حال ساخت بازی بعدی Ace Combat است که با موتور آنریل انجین ۵ ساخته خواهد شد. توسعه بازی در دستان ILCA است؛ همان استودیویی که بازی Pokemon Brilliant Diamond and Shining Pearl را ساخته بود. پیش‌تر در همین سال اعلام شده بود بندای نامکو و استودیو ILCA درکنار یکدیگر برای توسعه Ace Combat 8 استودیو Bandai Namco Aces را تأسیس کرده بودند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده