نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۲

بازگشت کاراکتر Mei به بازی Overwatch 2

اورواچ ۲ نهایتا میزبان به‌روزرسانی میان-فصلی شد که درکنار بازگرداندن کاراکتر Mei تغییراتی را در بخش تعادل بازی ایجاد کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاراکتر Mei با به‌روزرسانی جدیدی به بازی Overwatch 2 بازگشته است. این بسته‌ی به‌روزرسانی برای انتشار در اوایل هفته‌ی جاری در نظر گرفته شده بود، اما تا اواسط هفته به تعویق افتاد تا توسعه‌دهندگان فرصت کافی برای رفع برخی از خطاهای حیاتی آن را داشته باشند.

به‌روزرسانی تازه درکنار بازگرداندن کاراکتر Mei تغییرات زیادی در تعادل قهرمانان بازی Overwatch 2 ایجاد می‌کند و دربرگیرنده‌ی رفع اشکالات و به‌روزرسانی‌های کلی برای نسخه‌های کامپیوتر و کنسولی است. تمرکز این آپدیت روی بخش رقابتی و سیستم حریف‌یابی است که اصلاحات زیادی در آن‌ها صورت گرفته است.

در ابتدای ماه جاری کاراکتر Mei به‌خاطر باگ توانایی Ice Wall از دسترس بازیکن‌های اورواچ ۲ خارج شد که امکان جابه‌جایی به مکان‌های دلخواه را فراهم می‌کرد. بازی Overwatch 2 از زمان انتشار عملکرد خوبی در زمینه‌ی جذب بازیکن‌ها نشان داد و در نخستین ماه عرضه بیش از ۳۵ میلیون بازیکن به تجربه‌ی آن پرداختند.

بازی Overwatch 2 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر و نینتندو سوییچ قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده