// چهار شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۶

استودیو Visual Arts پلی استیشن در ساخت بازی کالیستو پروتکل نقش داشت

در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که استودیو Striking Distance برای ساخت کالیستو پروتکل کمک‌های زیادی از تیم ویژوال آرتز PS Studios گرفته است.

PlayStation Studios Visual Arts به‌عنوان یکی از استودیوهای پشتیبان فرست-پارتی (اختصاصی) شرکت سونی، نقش‌های گوناگونی در پروژه‌های مختلف پلی استیشن داشته است. برای نمونه این تیم در ساخت بازی The Last of Us Part I (ریمیک لست آو آس) کمک‌های زیادی به استودیو ناتی‌داگ کرد. حالا مشخص شده است که سازنده‌ی بازی The Callisto Protocol هم برخی از مراحل تولید را با همکاری تیم ویژوال آرتز پشت سر گذاشت.

در ابتدا با انتشار چند تصویر مشخص شد که تیم سازنده‌ی بازی ترسناک کالیستو پروتکل برای استفاده از تکنولوژی موشن کپچر به یکی از استودیوهای پلی استیشن رفت. سپس مایکل مامبور با سابقه‌ی فعالیت‌های گوناگون در صنعت سینما و صنعت ویدیوگیم که قبلا در تیم پلی استیشن حضور داشت، اطلاعات بیشتری را درباره‌ی نقش استودیو ویژول آرتز در پروسه‌ی ساخت بازی کالیستو پروتکل منتشر کرد: «ماجرا فقط درباره‌ی استفاده از استودیو موشن کپچر نبود. آن‌ها کمک بسیار زیادی به سینماتیک‌ها و موارد بیشتر کردند. [این بازی] عالی خواهد بود».

پشت صحنه ساخت بازی ترسناک کالیستو پروتکل با همکاری استودیو ویژوال آرتز شرکت سونی

بازی The Callisto Protocol در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. در همین حین می‌دانیم که مدتی قبل براساس آگهی‌های استخدامی مشخص شد سونی با یک تیم جدید داخلی مشغول ساخت بازی بزرگ تازه از مجموعه‌ای محبوب است؛ پروژه‌ای که هم ناتی‌داگ و هم ویژوال آرتز در آن نقش دارند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده