// چهار شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۴

اضافه شدن نادر شاه ایران به بازی Civilization 6

قرار است سیزن پس جدیدی برای بازی Civilization 6 با نام لیدر پس عرضه شود که طی آن شاهد هجده رهبر قابل انتخاب خواهیم بود.

هفته پیش بود که اطلاعات سیزن پس جدید Civilization 6 لو رفت و اکنون شرکت 2K Games به صورت رسمی از آن رونمایی کرده است. این سیزن پس با نام لیدر پس، دوازده رهبر جدید و شش برداشت جدید از رهبرهای کنونی را شامل خواهد شد؛ تا درمجموع تعداد لیدرهای آن به ۱۸ رهبر قابل بازی جدید برسد که طی شش بسته الحاقی عرضه خواهند شد.

این لیدر پس برای دارندگان کنونی و جدید Civilization 6 Anthology روی فروشگاه استیم و فروشگاه اپیک رایگان خواهد بود. هر رهبر با قابلیت‌های جدید یا ارتقایافته در کنار برنامه‌های مبتکرانه‌ای عرضه خواهد شد که روش بازی شما طی بیش از پنج ماه سلطه‌ی جهانی را تغییر خواهد داد. این شش DLC از روز ۳۰ آبان (۲۱ نوامبر) تا مارس ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات

برای خرید Leader Pass می‌توانید روی پی‌سی از طریق استیم و فروشگاه اپیک، برای مک از طریق استیم و اپ استور مک و برای iOS از طریق اپ استور اقدام کنید. اولین بسته الحاقی با نام پک مذاکره‌کنندگان بزرگ هفته بعد ۳۰ آبان (۲۱ نوامبر) عرضه خواهد شد. پک‌های این لیدر پس به شرح زیر است و با نزدیک شدن به تاریخ عرضه هر DLC، اطلاعات تکمیلی از آن منتشر خواهد شد:

  • پک اول - پک مذاکره‎‌کنندگان بزرگ: عرضه در ۳۰ آبان (۲۱ نوامبر). مهارت‌های دیپلماسی خود را با این پک بسنجید؛ شامل آبراهام لینکن از آمریکا، ملکه انزینگا امبانده از کنگو و سلطان صلاح‌الدین عربی.
  • پک دوم - پک فرماندهان بزرگ: با این پک سربازان خود را به سمت پیروزی سوق دهید؛ شامل توکوگاوا از ژاپن، نادر شاه از ایران و سلیمان اعظم (یکم) از امپراطوری عثمانی. لازم به ذکر است نادر شاه تنها برای دارندگان پک سناریوی ایران و مقدونیه و سلیمان یکم برای دارندگان الحاقیه Gathering Storm در دسترس قرار خواهد گرفت.
  • پک سوم - پک حاکمان چین: با این پک سلسله‌های جدیدی تشکیل دهید؛ شامل یونگ‌لو، چین شی هوآنگ متحدگر و ژو زتیان.
  • پک چهارم - پک حاکمان صحرا: با این پک دوباره مهد بشریت را ملاقات کنید؛ شامل رامسس مصری، کلئوپاترای بطلمیوس از مصر و پادشاه سوندیاتا کیتا از مالی. برای گرفتن پادشاه کیتا به بسته Gathering Storm نیاز خواهید داشت.
  • پک پنجم - پک سازندگان بزرگ: با این پک دنیا را بهتر از همیشه بازسازی کنید؛ شامل تئودورا از بیزانس، سجونگ از کره و لودویگ دوم از آلمان. برای گرفتن تئودورا به پک بیزانس و گول و New Frontier Pass نیاز دارید و برای سجونگ باید الحاقیه ظهور و سقوط را داشته باشید.
  • پک ششم - پک حاکمان انگلیس: با این پک مجموعه رو به رشد پادشاهان خود را تکمیل کنید؛ شامل الیزابت اول از انگلیس، وارانگیان هارالد هاردرادا از نروژ و ویکتوریا، عصر بخار از انگلیس.

لازم به ذکر است این بسته‌های الحاقی به صورت جداگانه هم قابل خرید خواهند بود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده