نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۷

تاخیر به‌روزرسانی بازگشت کاراکتر Mei بازی Overwatch 2

شرکت بلیزارد اعلام کرد تاریخ انتشار به‌روزرسانی بازگشت کاراکتر Mei بازی Overwatch 2 را به تأخیر انداخته است.

شرکت بلیزارد چندی پیش دسترسی بازیکنان به شخصیت Mei بازی Overwatch 2 را به خاطر برخی سواستفاده‌ها مسدود کرد. پس از آن قرار بود این شخصیت امروز در دسترس بازیکنان قرار گیرد. بااین‌حال بلیزارد اعلام کرد تیم سازنده یک مشکل بحرانی را لحظاتی قبل از انتشار به‌روزرسانی بازگشت Mei کشف کرد و از همین رو انتشار آن به تعویق افتاد.

طبق بیانیه‌ای که در انجمن‌های بازی Overwatch 2 پخش شد، بلیزارد اعلام کرد تأخیر در عرضه‌ی این به‌روزرسانی روی در دسترس قرار گرفتن پرک‌ها و محتوای تشویقی Overwatch League Viewership مسابقات پس از پایان فصل که دو هفته‌ی پیش برگزار شد نیز تأثیر می‌گذارد. در بیانیه‌ی بلیزارد آمده است: «انتشار به‌روزرسانی امروز به تعویق افتاده است؛ زیرا ما برای حل یک مشکل مهم تلاش می‌کنیم. به محض رفع مشکل، به‌روزرسانی را عرضه خواهیم کرد».

شخصیت Mei بازی Overwatch 2

با اعلام بلیزارد، به‌روزرسانی بازگشت شخصیت Mei تا فردا ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) به تعویق افتاده است. دسترسی بازیکنان Overwatch 2 به شخصیت Mei از اوایل ماه جاری مسدود شد و علت آن استفاده‌ی بازیکنان از توانایی Ice Wall او برای دسترسی به نقاطی از نقشه بود که برای این کار در نظر گرفته نشده‌اند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده