نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۸

بسته الحاقی Phantom Liberty سایبرپانک ۲۰۷۷ رایگان نخواهد بود

استودیو سی‌دی پراجکت رد تأیید کرد که بسته گسترش‌دهنده‌ی Phantom Liberty بازی Cyberpunk 2077 به‌شکل رایگان در دسترس بازیکن‌ها قرار نمی‌گیرد.

نخستین و تنها بسته‌ی الحاقی بازی Cyberpunk 2077 با نام Phantom Liberty در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد و هنوز جزئیات زیادی از آن در اختیار طرفدارها قرار نگرفته است. به‌عنوان مثال، با اینکه از مدت‌ها قبل از اعلام رسمی می‌دانستیم که این بسته‌ی گسترش‌دهنده رایگان نیست، اما این موضوع تابه‌حال توسط استودیو CD Projekt RED تأیید نشده بود. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این مورد رسما مورد تأیید قرار گرفته است.

سی‌دی پراجکت با انتشار یک بیانیه‌ی تازه تأیید کرد که بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ برخلاف به‌روزرسانی Edgerunners اخیر رایگان نخواهد بود. استودیو لهستانی CDPR توضیح داد: «ما هنوز جزئیات دقیقی از قیمت این بسته‌ی گسترش‌دهنده را منتشر نکرده‌ایم، اما تجربه‌ی آن نیازمند صرف هزینه است».

باتوجه‌به مقیاس و محتویات زیاد بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty جای تعجبی ندارد که سی‌دی پراجکت آن را به‌شکل رایگان عرضه نکند. بااین‌وجود این موضوع درحال‌حاضر رسما تأیید شده است. بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی آتی سایبرپانک 2077 برخلاف بازی پایه تنها در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامیپوتر قرار می‌گیرد و نباید انتظار راه‌یابی آن به پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان را داشت.

استودیو CD Projekt در ماه سپتامبر اعلام کرد که بازی Cyberpunk 2077 بیش از ۲۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز در هفته‌های گذشته در زمینه‌ی تعداد بازیکن عملکرد خوبی داشت و برای ۴ هفته‌ی متوالی توسط بیش از یک میلیون بازیکن تجربه شد. در اوایل ماه جاری به‌روزرسانی جدیدی برای سایبرپانک 2077 منتشر شد که پشتیبانی از قابلیت FSR 2.1 را به نسخه‌های نسل ۹ بازی اضافه کرد.

استودیو سی‌دی پراجکت رد مشغول کسب آمادگی برای شروع توسعه‌ی Project Orion، دنباله‌ی بازی Cyberpunk 2077 است که توسط استودیوی تازه تأسیس آن‌ها در آمریکای شمالی تولید خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده