نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۲

توضیحات سازندگان پیرامون پیشرفت‌ها و محتوای جدید Like a Dragon: Ishin

کارگردان Like a Dragon: Ishin درباره‌ی پیشرفت‌ها و محتوای جدید این ریمیک توضیحاتی را ارائه داد.

مدتی قبل شرکت سگا چند نسخه جدید از سری یاکوزا را که اکنون با نام اصلی Like a Dragon شناخته می‌شود معرفی کرد و طرفداران این مجموعه می‌توانند در چند سال پیش رو به تجربه‌ی این بازی‌ها بپردازند. یکی از این بازی‌ها Like a Dragon: Ishin است که یک نسخه‌ی فرعی از سری یاکوزا بوده و قرار است برای نخستین بار در دسترس بازیکنان غربی قرار گیرد. حال به‌تازگی هیرویوکی ساکاموتو، تهیه‌کننده‌ی اصلی استودیو Ryu Ga Gotoku، در مصاحبه‌ی جدیدی در مورد جزئیات بازی و روند توسعه‌ی آن توضیحاتی را ارائه داد.

در این مصاحبه، ساکاموتو اعلام کرد که سیستم مبارزه‌ی بازی بهبود یافته و تغییراتی در داستان که شامل صحنه‌های جدیدی نیز می‌شود، اعمال شده است. بازیکنان می‌توانند علاوه‌بر تجربه‌ی محتوای اصلی Like a Dragon: Ishin، انتظار اضافه شدن محتوای کاملا جدید به مانند داستان‌های فرعی، مهارت‌های جدید، موسیقی‌های تازه، لباس‌ها و گزینه‌های سفارشی بسیار و موارد دیگر را داشته باشند. علاوه‌بر این محتوا، بازیکنان می‌توانند در این بازی به تجربه‌ی انواع مینی‌گیم‌ها بپردازند.

شخصیت اصلی بازی Like a Dragon Ishin

بازی Like a Dragon: Ishin قرار است در تاریخ ۲ اسفند ۱۴۰۱ (۲۱ فوریه ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس | ایکس باکس سری ایکس عرضه شود. تیم سازنده اعلام کرده است به‌دلیل ماهیت تاریخی و ژاپنی این بازی، دوبله‌ی انگلیسی برای آن در نظر گرفته نشده است.

علاوه‌بر بازی Like a Dragon: Ishin، شرکت سگا در سال ۲۰۲۳ بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name را منتشر خواهد کرد و در سال ۲۰۲۴ برای عرضه‌ی Like a Dragon 8 برنامه دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده