// سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۷

حجم بازی Call of Duty: Warzone 2 نزدیک به ۱۱۵ گیگابایت خواهد بود

براساس اطلاعات منتشرشده توسط یک داده‌کاو، بازی Call of Duty: Warzone 2 حجمی نزدیک به ۱۱۵ گیگابایت روی ایکس باکس خواهد داشت.

قرار است فردا، ۲۵ آبان بازی Call of Duty: Warzone 2 درکنار فصل اول Modern Warfare 2 منتشر شود و حال مشخص شده است وارزون ۲ فضایی نزدیک به ۱۱۵ گیگابایت اشغال خواهد کرد. کاربری به اسم Alumia Italia که درواقع یک داده‌کاو مایکروسافت است، چنین حجمی را برای کنسول ایکس باکس اعلام کرده است و به احتمال زیاد بازی روی پلی استیشن و رایانه‌های شخصی هم حجمی مشابه خواهد داشت.

این قضیه باعث می‌شود بازی وارزون ۲ از بازی Modern Warfare 2 با حجم ۱۰۰ گیگابایتی عبور کند و با نصب هردو بازی درکنار یکدیگر، این دو اثر نزدیک به یک چهارم فضای یک کنسول یک ترابایتی را اشغال خواهند کرد. به‌علاوه، طبیعی است که با گذشت زمان و پیش‌روی بازی در طول سالیان با افزایش اسلحه‌ها، نقشه‌ها و موارد دیگر حجم بازی بیشتر هم شود.

گفتنی است نقشه دوم بزرگ وارزون با نام لاس الماس به شکل یک ایستراگ در بازی Modern Warfare 2 کشف شده است. اعتقاد براین است که Call of Duty: Warzone 2 بسیار شبیه به نسخه اول خواهد بود و در طول سال‌های آینده آثار متعددی در آن گنجانده خواهد شد. قرار است این بازی و نقشه اَل مزرَه فردا منتشر شوند و حالت جدید DMZ بازی با نام منطقه استقرار هم در آن وجود دارد.

قابلیت پری‌لود فصل اول Modern Warfare 2 و Warzone 2 از دیروز دردسترس قرار گرفته است. گفته می‌شود یک نقشه Resurgence جدید برای وارزون ۲ سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد که توسط استودیو Toys for Bob و Beenox ساخته می‌شود.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده