نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

تصاویر نسخه پری-آلفا بازی The Sims 5 فاش شد

تصاویر جدیدی از نسخه‌ی پری-آلفا بازی The Sims 5 به بیرون درز کرده‌اند که بخش‌های مختلفی از آن را به نمایش می‌گذارند.

ماه گذشته نسخه‌ی پری-آلفا بازی The Sims 5 به بیرون درز کرد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تصاویر جدیدی از این نسخه در دسترس قرار گرفته است. بااین‌حال این تصاویر از روی صفحه‌ی نمایش گرفته شده است؛ بنابراین نباید انتظار زیادی از آن‌ها داشت. شما می‌توانید این تصاویر را در ادامه مشاهده کنید.

تصاویر نسخه پری-آلفا بازی The Sims 5

طبق آنچه می‌دانیم، بازی The Sims 5 به نسخه‌های قبلی مجموعه وفادار خواهد ماند و درعین‌حال در مسیر تکامل قدم برمی‌دارد. شرکت الکترونیک آرتز و استودیو Maxis اعلام کردند: «بازی The Sims 5 یا Project Rene با ارائه‌ی راه‌های بیشتر برای تجربه، ابزارهایی برای ترویج خلاقیت و روایت داستان‌های هدفمند، به‌سراغ بازنگری در این مجموعه می‌رود. بازیکن‌ها می‌توانند در دستگاه‌های مختلف به‌تنهایی یا به‌شکل مشارکتی به انجام این بازی بپردازند».

هنوز تاریخ انتشار بازی The Sims 5 مشخص نیست و احتمالا نباید به این زودی‌ها منتظر اعلام آن باشیم. درحال‌حاضر نمی‌دانیم که آیا این بازی با نام سیمز ۵ در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد یا نام دیگری خواهد داشت. به‌هرشکل طرفدارها باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق از سوی شرکت Electronic Arts منتظر بمانند.


منبع DSOGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده