نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۵

اعلام تاریخ انتشار نسخه PSVR2 بازی No Man’s Sky

شرکت Hello Games تأیید کرد که به‌روزرسانی رایگان No Man's Sky برای پلی استیشن VR2 همزمان با عرضه‌ی این هدست واقعیت مجازی در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

هر چه به زمان عرضه‌ی پلی استیشن VR2 نزدیک می‌شویم، جزئیات بیشتری از انتشار این هدست واقعیت مجازی در اختیار طرفدارها قرار می‌گیرد. به‌عنوان مثال می‌توان به بازی‌های زمان عرضه‌ی PSVR2 اشاره کرد. با اینکه بازی Horizon Call of the Mountain یکی از آثار شاخص زمان عرضه‌ی این هدست به‌حساب می‌آید، اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازیکن‌ها باید منتظر انتشار یک بازی بزرگ دیگر نیز باشند.

همان‌طور که رسانه‌ی Eurogamer گزارش داد، توضیحات به‌روزرسانی‌شده‌ی تریلر رونمایی از نسخه‌ی PSVR2 بازی No Man’s Sky نشان از انتشار این بازی در ماه فوریه‌ی ۲۰۲۳ دارد که مصادف با تاریخ عرضه‌ی هدست پلی استیشن وی‌آر۲ است. البته شرکت Hello Games، توسعه‌دهنده‌ی نو منز اسکای نیز بیکار ننشست و با انتشار بیانیه‌ی جدیدی تأیید کرد که این بازی یکی از آثار زمان عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی تازه سونی خواهد بود.

نسخه‌ی PlayStation VR2 بازی No Man’s Sky در قالب یک به‌روزرسانی رایگان برای همه‌ی دارندگان نسخه‌ی اصلی منتشر خواهد شد که از این نظر از همان الگوی قبلی در انتشار آپدیت‌ها پیروی می‌کند. این بازی از سخت‌افزار پلی استیشن 5 و پلی استیشن VR2 استفاده می‌کند تا «حس درگیری و باورپذیری را به سطح جدیدی برساند». هدست پلی استیشن وی‌آر۲ در تاریخ ۲۲ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۳ اسفند ۱۴۰۱) با قیمت ۵۴۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده