// یکشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۳

حضور بیش از ۵۰ بازی در مراسم گیم اواردز 2022

جف کیلی می‌گوید در جریان گیم اواردز امسال شاهد حضور بیش از پنجاه بازی خواهیم بود؛ هرچند ظاهرا مراسم امسال از سال‌های قبلی کوتاه‌تر خواهد بود.

اکنون در میانه‌های ماه نوامبر (آبان) هستیم و با رسیدن به پایان سال میلادی، مراسم اهدای جوایز سالانه برای انتخاب برترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ در حال نزدیک شدن هستند. مراسم گیم اواردز، محبوب‌ترین این مراسم‌ها هم به رسم هر ساله با معرفی‌ها و تریلرهای جدید اجرا خواهد شد. حال جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری TGA در مصاحبه‌ای گفته است بیش از ۵۰ بازی در مراسم امسال حضور خواهند داشت.

«همیشه سخت است چون وقتی به‌نوعی بیش از پنجاه بازی دخالت دارند، چیزی افشا خواهد شد. اما بله، بزنم به تخته، ما با نمایش سابقه بسیار خوبی داریم و معمولا چند سورپرایز نگه می‌داریم». درعین‌حال او تایید کرد که مراسم امسال از نظر مدت زمان اجرا کوتاه‌تر از مراسمات سال‌های قبل خواهد بود تا یکی از انتقادات معمول این مراسم رفع شود؛ هرچند تعداد نمایش‌ها تقریبا به اندازه قبل خواهد بود.

کیلی افزود: «من عدد مشخصی برای شما ندارم، اما به مانند سال‌های گذشته است. ما برخی بازی‌های موجود معرفی‌شده را داریم که محتوای جدیدی نمایش خواهند داد و بعد تعداد زیادی بازی جدید داریم تا آن‌ها را معرفی کنیم. بسیاری حدس‌وگمان آنلاین وجود دارد که چه اثری حاضر خواهد بود یا نخواهد بود. مطمئن هستم برخی شایعات احتمالا درست نیستند و در هفته‌های پیش‌رو این شایعات تشدید هم خواهد شد».

بسیاری انتظار دارند بازی Crash Bandicoot جدید و اثر جدید استودیو کوجیما پروداکشنز در این مراسم نمایش داده شوند. هرچند باید منتظر ماند و دید سرانجام چه می‌شود. گیم اواردز ۲۰۲۲ به وقت ایران در بامداد ۱۸ آذر پخش خواهد شد. بااین‌حال قبل از آن که نوبت به رویداد اصلی برسد، در ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه با یک استریم آنلاین کوتاه مواجه خواهیم شد؛ تا ببینیم کدام بازی‌ها و بازی‌سازها نامزد کسب جوایز گوناگون در مراسم The Game Awards 2022 هستند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده