نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۹

نمایش ساخت شخصیت و مبارزات در تریلرهای جدید بازی Hogwarts Legacy

استودیو آوالانچ در تریلرهای جدید بازی Hogwarts Legacy به نمایش بخش شخصی‌سازی کاراکتر، مبارزات، مأموریت‌ها و جزئیات دیگر پرداخته است.

به‌تازگی استودیو آوالانچ سافتور و بخش سرگرمی شرکت برادران وارنر تریلرهای جدیدی از بازی Hogwarts Legacy را پخش کردند که به نمایش بخش شخصی‌سازی کاراکتر، مبارزات، رابط کاربری، مأموریت‌ها و موارد دیگر می‌پردازند. این تریلرهای منتشر شده درواقع عمیق‌ترین نگاه تیم سازنده به بازی هاگوارتز لگسی تاکنون به شمار می‌آید که در آن بازیکنان در نقش یک دانش‌آموز سال پنجم به گشت‌و‌گذار در قلعه‌ی هاگوارتز می‌پردازند.

در تریلر منتشر شده می‌توانیم فضای پر جنب و جوش و زنده‌ی درون هاگوارتز را از خوابگاه Hufflepuff تا قسمت‌های دیگر مشاهده کنیم. در این ویدیو می‌توان جزئیات تازه‌ای در مورد مأموریت‌های مختلف، اشیای کالکتیبل و المان‌‌های دیگر گیم‌پلی که احتمالا برای طرفداران بازی‌های جهان باز و نقش‌آفرینی آشنا هستند را مشاهده کرد. مأموریت‌های اصلی بازی هاگوارتز لگسی ازطریق Wizard's Field Guide در دسترس خواهند بود.

بازیکنان می‌توانند از این منو انواع مأموریت‌های دسته‌بندی شده با محوریت مبارزه، جمع‌آوری اشیای مختلف، نیازمندی‌ها و موارد دیگر را انتخاب کنند. در همین حال کلاس‌های درسی به‌عنوان فعالیت‌های جانبی و اختیاری خواهند بود و فرصتی را برای بازیکنان فراهم می‌کنند تا جادوهای بیشتری یاد بگیرند، مهارت‌های خود را ارتقا دهند و از تجربه‌های اساتید مختلف استفاده کنند.

در ادامه استودیو آوالانچ در تریلری به بررسی مفصل بخش شخصی‌سازی و ساخت کاراکتر پرداخت. در این بخش بازیکنان می‌توانند علاوه‌بر انتخاب جنسیت و ظاهر کلی بازیکن خود، مواردی به مانند مدل و رنگ مو یا حتی جزئیات کوچکی مثل کک و مک صورت کاراکتر خود را انتخاب کنند. با اینکه اکثرا شخصیت‌ اصلی هاگوارتز لگسی را می‌توان با لباس رسمی ویکتوریایی مشاهده کرد اما سازندگان تایید کردند که بازیکنان می‌توانند ظاهر خود را ازطریق رفتن به آرایشگاه Hogsmeade تغییر دهند.

دانلود از آپارات

در ادامه استودیو آوالانچ اعلام کرد تیم سازنده قادر نبود تمام المان‌های محبوب سری هری پاتر به مانند کوئیدیچ، گابستونز یا شطرنج جادوگر را به بازی اضافه کند. این سازنده توضیح داد با اینکه امکان اضافه کردن این المان‌ها در بازی وجود نداشت اما سازندگان در حد توان سعی کردند برخی از این المان‌های محبوب را به نحوی در طول روایت بازی بگنجانند. درنهایت نمایش بازی هاگوارتز لگسی با بخش مبارزات به پایان رسید. به نظر می‌رسد بازیکنان می‌توانند در برج ساعت هاگوارتز به دوئل با سایر جادوگرها بپردازند. در ادامه استودیو آوالانچ اعلام کرد بازیکنان می‌توانند تمام مناطق هاگوارتز و اطراف آن را درحالی‌که چشم‌انداز زیبای اسکاتلند را نشان می‌دهند، کاوش کنند.

دانلود از آپارات

بازی Hogwarts Legacy قرار است در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ (۱۰ فوریه ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های پی سی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی هاگوارتز لگسی چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده