نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۴

آغاز بتا عمومی بازی موبایل بتلفیلد در چند کشور

شرکت الکترونیک آرتز نسخه‌ی بتای عمومی بازی Battlefield Mobile را در برخی از کشورهای جنوب شرق آسیا منتشر کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Electronic Arts نسخه‌ی بتای عمومی بازی Battlefield Mobile را در برخی از کشورهای جنوب شرق آسیا در دسترس بازیکن‌ها قرار داده است. این نسخه طی هفته‌ی جاری در فیلیپین، اندونزی، تایلند، مالزی و سنگاپور برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شد. اکنون و پیش از انتشار گسترده‌تر نسخه‌ی بتا، امکان پیش-‌ثبت‌نام برای تجربه‌ی بتای بتلفیلد موبایل در برخی از مناطق دیگر فراهم شده است.

در بخش سؤالات متداول بازی Battlefield Mobile می‌خوانیم: «بتلفیلد موبایل به‌شکل رایگان قابل دانلود است و بتل پس، لوازم تزئینی و محتوای قابل آزادسازی منحصربه‌فردی را در اختیار گیمرها می‌گذارد. همه‌ی آیتم‌های قابل خریداری در این بازی صرفا جنبه‌ی نمایشی دارند و هیچ تأثیری بر گیم‌پلی یا عملکرد بازیکن‌ها نخواهند داشت». این بازی توسط Industrial Toys، استودیو تحت سرپرستی الکس سروپیان، مؤسس و مدیرعامل سابق بانجی توسعه می‌یابد.

الکترونیک آرتز در سال ۲۰۱۸ استودیو Industrial Toys را خریداری کرد. نسخه بتای بازی Battlefield Mobile شامل حالت‌های پیشین مجموعه نظیر Conquest و Rush به همراه برخی از نقشه‌های موجود مانند Grand Bazaar و Noshahr Canals بازی بتلفیلد ۳ است. اندرو ویلسون، مدیرعامل EA در جریان گزارش مالی اخیر شرکت گفت که بسته به عملکرد نسخه‌های آزمایشی بلتفیلد موبایل، امکان انتشار جهانی آن در اواخر سال جاری یا اوایل سال ۲۰۲۳ وجود دارد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده