// جمعه, ۲۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۹

قرار گرفتن نام کونامی در بخش مشتریان استودیو Virtuos

استودیو Virtuos که نام آن حوالی شایعات ساخت ریمیک بازی Metal Gear Soild 3 به گوش می‌رسد، با قرار دادن نام شرکت کونامی بین مشتریان خود آتش این شایعات را شعله‌ور کرد.

استودیو Virtuos در وبسایت رسمی خود اسم شرکت کونامی را بین مشتریان خود ثبت کرده است. این قضیه از آن جهت مهم است که نام این استودیو درکنار شایعات ساخت ریمیک Metal Gear Soild 3 به گوش می‌خورد. در ادامه یک کاربر ردیت با نام throwawayyy200200 گفته است این استودیو اسم موتور فاکس را هم بین موتورهایی که استودیو سابقه کار با آن‌ها را دارد، قرار داده است.

از این موتور در ساخت بازی‌هایی نظیر Metal Gear Solid V و مجموعه Pro Evolution Soccer/eFootball استفاده شده است. ممکن است این قضیه به خاطر آن باشد که این استودیو درحال کار روی eFootball بوده است؛ اما شایعات ریمیک Metal Gear Solid 3 هم وجود دارد. AestheticGamer، یکی از افشاگران بازی‌های ترسناک تابستان امسال اعلام کرده بود ریمسترهای این مجموعه در دست ساخت قرار دارد.

یک ویدئو توسط استودیو Virtuos هم باعث ایجاد بحث بین طرفداران شده بود؛ جایی‌که یک نسخه از کتاب The Art of Metal Gear Solid روی میز قرار داشت. هفته پیش ویدیوی دیگری هم از این بازی منتشر شده بود که حاکی از معرفی بازی در مراسم The Game Awards بود؛ هرچند بعدا مشخص شد این ویدئو نادرست بوده است.

درهرصورت فعالیت‌های اخیر این استودیو می‌تواند تلاشی برای نشان دادن علائمی از ساخت ریمیک MGS 3 باشد؛ هرچند تا این لحظه نه شرکت کونامی و نه استودیو واکنشی به شایعات نداشته‌اند و آن‌ها را تایید نکرده‌اند. با اعلام شرکت کونامی، مجموع فروش مجموعه متال گیر از ۵۸ میلیون نسخه در سراسر جهان گذر کرده است و این مجموعه پس از eFootball دومین مجموعه پرفروش شرکت است. رتبه سوم هم به سری PAWAFURU PUROYAKYU تعلق دارد.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده