نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۲

سونی: فروش Bloodborne ما را شگفت زده کرد

سونی در ابتدا انتظار داشت فروش بازی Bloodborne راضی‌‌کننده باشد، اما فروش این بازی جدید به حدی عالی بوده که این کمپانی از این بابت شگفت‌زده شده است. با زومجی و صحبت‌های یکی از مدیران سونی بریتانیا در این رابطه همراه باشید.

فِرگال گَرا، یکی از مدیران سونی بریتانیا در رابطه با فروش بازی Bloodborne گفت:

فروش Bloodborne واقعا ما را شگفت‌زده کرد. در ابتدا انتظار داشتیم فروش این بازی راضی‌کننده باشد، اما زمانی که به سری Souls نگاه کردیم، احساس کردیم می‌توانیم بهتر از آن بازی باشیم.ما با بازی Bloodborne جاه‌طلب بودیم، اما با این حال باز هم احتیاط را چاشنی کار خود کردیم.

گَرا عقیده دارد یکی از دلایل فروش خوب بازی زمان‌بندی درست آن بوده است. اگرچه سونی پشتیبانی لازم را از آن کرده، اما به خوبی از فرصت‌های پیش‌آمده استفاده کرده است.

گَرا اطلاعات جدیدی را از جدیدترین آمار فروش Bloodborne منتشر نکرده، اما ماه گذشته سونی در بیانیه رسمی اعلام کرد فروش Bloodborne از مرز یک میلیون نسخه گذشته است. این رقم که برای یک بازی کاملا جدید بسیار عالی است، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت را هم شگفت‌زده کرد. اسپنسر در حساب‌شخصی خود به سونی نسبت به فروش بازی Bloodborne به عنوان یک بازی کاملا جدید تبریک گفت.

Bloodborne (5)

اگرچه Bloodborne یک بازی کاملا جدید است، اما توسط استودیو فِرام سافت‌ور، خالق سری Souls ساخته شده است و در تبلیغات آن از شباهت‌های Bloodborne به سری Souls زیاد صحبت شده است.

نظر شما در این رابطه چیست؟

بازی Bloodborne هم‌ اکنون به صورت جهانی برای پلی‌استیشن 4 در دسترس است. این بازی هم اکنون با کسب میانگین امتیاز ۹۳ در وب‌سایت متاکریتیک، بهترین بازی نسل هشتم انحصاری طراز اول شناخته می‌شود. اگر تا امروز موفق به دریافت این بازی شدید، در قسمت نظرات از مرگ‌های پی در پی خود و لحظات شیرینی که با این بازی پشت سر گذاشتید برای ما بگویید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده