نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

Battlefield 2042 از طریق EA Play به گیم پس آلتیمیت اضافه می‌شود

EA اعلام کرد که بازی Battlefield 2042 همزمان با شروع فصل سوم ازطریق EA Play به سرویس اشتراکی Xbox Game Pass Ultimate اضافه خواهد شد.

براساس اعلام رسمی الکترونیک آرتز، اواخر ماه نوامبر از محتوای فصل سوم بازی Battlefield 2042 رونمایی می‌شود که طبیعتا انتظار می‌رود در فاصله‌ی کوتاهی در اختیار بازیکنان قرار بگیرد. حالا مشخص شده که با شروع فصل سوم، این بازی ازطریق سرویس اشتراکی EA Play که در دسترس مشترک‌های ایکس باکس گیم پس آلتیمیت هم قرار دارد، در دسترس مشترکین این سرویس اشتراکی شرکت مایکروسافت قرار خواهد گرفت. بتلفیلد 2042 جدیدترین ساخته‌ی استودیوی DICE از این مجموعه است که در ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ منتشر شد.

مشخص است که مشترک‌های سرویس EA Play روی کنسول‌های پلی استیشن هم می‌توانند بتلفیلد ۲۰۴۲ را تجربه کنند. توسعه‌دهندگان BF2042، علاوه‌بر این توضیحاتی را در خصوص تغییرات بزرگی که ازطریق محتوای فصل سوم و چهارم بازی اعمال می‌شود، به طرفداران ارائه کردند. براین اساس گفته می‌شود که نقشه‌های بازی پایه Battlefield 2042 طی دو فصل آینده دستخوش تغییرات خواهد شد و همچنین شاهد اصلاحاتی در سیستم Specialists بازی نیز اعمال خواهیم بود که بیشتر آن را شبیه به ساختار کلاس‌بندی بازی‌های قدیمی Battlefield می‌کند.

فصل سوم Battlefield 2042 در گیم پس

علاوه‌بر این گفته شده که تیم سازندگان بالاخره محتوای بیشتری از Battlefield Portal را به بازی اصلی خواهند آورد. برای شروع به سلاح XM8 از بازی Bad Company 2 و A-91 از Battlefield 3 اشاره شده که از ابتدای فصل سوم اضافه می‌شود. واضح است که Battlefield 2042 با مشکلات فراوانی که در زمان عرضه داشت، هنوز درگیر برخی تغییرات است تا شاید شرکت EA بتواند آن را به یک تجربه مورد قبول برای طرفداران پرشمار این مجموعه تبدیل کند.


منبع resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده