نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۲

عرضه مجدد بازی وارزون با اسم جدید Warzone Caldera

با اعلام اکتیویژن، بازی بتل‌رویال وارزون با عنوان جدید Warzone Caldera در پایان ماه نوامبر دوباره عرضه خواهد شد.

طبق اخبار منتشر شده‌، اکتیویژن بازی Warzone 2.0 را در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) امسال عرضه خواهد کرد که شامل مجموعه‌ای از بهبودهای گیم‌پلی به مانند نقشه‌ی جدید، گولاگ اصلاح شده، المان‌های PvE درکنار اضافه شدن Stronghold و Black Site به همراه موارد بیشتر خواهد بود. بااین‌حال به نظر می‌رسد حتی پس از عرضه‌ی این نسخه‌ی جدید، اکتیویژن تصمیم ندارد به عمر نسخه‌ی اصلی وارزون پایان دهد.

اکتیویژن به‌تازگی اعلام کرد نسخه‌ی اول وارزون اندکی پس از انتشار Warzone 2.0 تحت عنوانی جدید مجددا عرضه خواهد شد. برنامه‌ی اکتیویژن به این صورت است که تا انتشار Warzone 2.0 در ۱۶ نوامبر، بازیکنان همچنان بتوانند نسخه‌ی اول را تجربه کنند. پس از انتشار نسخه‌ی دوم، بازی اصلی به حالت آفلاین در می‌آید و در تاریخ ۲۸ نوامبر (۷ آذر) امسال با نام جدید Warzone Caldera مجددا منتشر می‌شود.

از کاراکترهای بازی بتل رویال Warzone

بازی بتل‌رویال Warzone Caldera قرار است به‌عنوان یک بازی مستقل از Warzone 2.0 قابل تجربه باشد و تمامی موارد از جمله پیشرفت، محتوا و به‌روزرسانی‌های آن مجزا خواهند بود. البته بازیکنان می‌توانند مقدار COD Point خود را بین دو بازی وارزون آینده انتقال دهند. به‌گفته‌ی اکتیویژن، Warzone Caldera شامل Rebirth Island و Fortune’s Keep نخواهد بود و طرفداران این نقشه‌ها می‌توانند منتظر پیشرفت‌های هیجان‌انگیز آن‌ها در طول فصل‌های آینده‌ی Warzone 2.0 باشند.

انتشار بازی Warzone 2.0 در ۱۶ نوامبر همزمان با شروع فصل اول این بازی و Modern Warfare 2 خواهد بود. اکتیویژن در میان محتوای زیادی که برای این فصل توسعه داده، یک سیستم بتل پس کاملا جدید با پیشرفت آزادتر را نیز برای بازیکنان در نظر گرفته است.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده