نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۴

انتشار آمار جدید از فروش Red Dead Redemption 2 و GTA V

شرکت تیک-تو اینتراکتیو آمار جدیدی از فروش کلی دو بازی Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption 2 را منتشر کرده است.

به‌تازگی شرکت تیک-تو اینتراکتیو گزارشی از درآمد سه‌ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۳ خود را منتشر کرده که در آن آمار فروش دو بازی بزرگ شرکت راک استار نیز به چشم می‌خورد. طبق این آمار، مجموع فروش بازی GTA 5 تا به امروز در سراسر جهان بیش از ۱۷۰ میلیون نسخه است. همچنین مجموع فروش تمام نسخه‌های این مجموعه به بیش از ۳۸۵ میلیون نسخه رسیده که در مقایسه با آمار آگست ۲۰۲۲، پنج میلیون بیشتر است.

براساس گزارش گروه NPD در مارس ۲۰۲۲، بازی Grand Theft Auto 5 براساس فروش واحدی و دلاری در رده‌ی نخست پرفروش‌ترین بازی‌های دهه گذشته در ایالات متحده بوده است. در ادامه تیک-تو اعلام کرد بازی Red Dead Redemption 2 تاکنون بیش از ۴۶ میلیون نسخه فروخته که در مقایسه با ماه آگست ۲۰۲۲، یک میلیون افزایش داشته است. همچنین فروش سری Red Dead Redemption در سراسر جهان از ۷۰ میلیون نسخه گذشته است.

شرکت راک‌استار در حال حاضر روی توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی سری GTA کار می‌کند. در ماه سپتامبر شاهد لو رفتن اطلاعات گسترده‌ای از این بازی بودیم که چندی پیش استرائوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو، اعلام کرد مدرکی بر سرقت دارایی‌ها و داده‌های این بازی وجود ندارد و این اتفاق بر روند توسعه هیچ تاثیری نخواهد داشت.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم رومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده