نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۳

اضافه شدن کاراکترهای جدید در به‌روزرسانی تازه Dead Cells

استودیو Motion Twin تریلر جدیدی از به‌روزرسانی تازه‌ی بازی Dead Cells را منتشر کرد که در آن شاهد اضافه شدن پروتاگونیست‌های محبوب سایر بازی‌های مستقل هستیم.

به‌تازگی بازی Dead Cells به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده است که تعدادی کاراکتر قابل بازی را در دسترس قرار می‌دهد. این کاراکترها همگی از سایر بازی‌های مستقل و مشهور به بازی Dead Cells آمده‌اند و بازیکنان می‌توانند کنترل آن‌ها را به‌جای شخصیت اصلی به‌دست بگیرند و به مبارزه با دشمنان بپردازند.

این به‌روزرسانی که با نام Dead Cells: Everyone is Here Volume 2 منتشر شده، هم‌اکنون در دسترس بازیکنان نسخه‌ی کامپیوتر قرار دارد و بازیکنان نسخه‌های کنسولی در اواخر ماه نوامبر به آن دسترسی پیدا خواهند کرد. راستی بازی Dead Cells هم‌اکنون روی استیم به‌عنوان بخشی از باندل Anindie که شامل عناوین مستقل است، به فروش می‌رسد.

کاراکترهای اضافه شده به بازی Dead Cells

با مشاهده‌ی تریلر منتشرشده از به‌روزرسانی جدید Dead Cells می‌توانیم با شخصیت‌هایی که می‌توانند جایگزین The Beheaded شوند، آشنا شویم.

علاوه‌بر اضافه شدن این شخصیت‌ها، فهرستی از سلاح‌های نمادین بازی‌های مستقل نیز در دسترس قرار گرفته‌اند که شامل شخصیت اصلی و شمشیر Starfury از بازی Terraria، کاراکتر Jacket و سلاح Baseball Bat از بازی Hotline Miami، شخصیت Shovel Knight و عصای King’s Scepter از سری Shovel Knight، کاراکتر The Ironclad و سلاح Diverse Deck از بازی Slay The Spire، شخصیت Subject Zero و سلاح Throwable Objects از بازی Katana Zero و درنهایت شخصیت The Commando و سلاح Laser Glaive از بازی Risk of Rain هستند.

هر کدام از این سلاح‌ها دارای ویژگی و قدرت‌های منحصربه‌فردی است و مزایایی را به بازیکنان خواهد داد. همچنین شخصیت‌های جدید را در قالب پوسته‌های بازشدنی، می‌توان ازطریق حل کردن معماهای جدیدی به‌دست آورد که در راهنمای Prisoner’s Quarters قرار دارد. کامل کردن این معماها و تکمیل چالش‌های مربوطه به‌صورت خودکار شخصیت‌های جدید را در دسترس قرار می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی Dead Cells را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده