نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۴

تیک تو: فاش شدن اطلاعات GTA 6 تاثیری بر روند توسعه نخواهد داشت

به گفته‌ی تیک تو اینتراکتیو، افشای اطلاعات گسترده‌ی اخیر تاثیری بر روند توسعه‌ی بازی Grand Theft Auto 6 ندارد. 

به گفته‌ی استرائوس زلنیک، رئیس شرکت تیک-تو، با وجود افشای اطلاعاتی که چندی پیش گریبان‌گیر جی‌تی‌ای ۶ شد، روند توسعه‌ی بازی Grand Theft Auto 6 تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت. زلنیک در حالی این بیانیه را در جریان جدیدترین جلسه مالی خود منتشر کرد که شرکت راکستار، سازنده‌ی سری GTA نیز در همان زمان افشای اطلاعات اعلام کرد این افشای اطلاعات تاثیر نامطلوبی در فرآیند ساخت بازی ندارد.

زلنیک در این باره گفت: «افشای اطلاعات بسیار تاسف‌بار بود و ما واقعا رخ دادن چنین حوادثی را بسیار جدی می‌گیریم. هیچ مدرکی مبنی بر سرقت دارایی‌ها و داده‌ها وجود ندارد و این خوب است. مطمئنا این افشای اطلاعات هیچ تاثیری بر توسعه یا زمینه‌های دیگر نخواهد داشت، اما به شدت ناامید‌کننده است و باعث می‌شود که ما بیش از پیش در مورد مسائل مربوط به امنیت سایبری هوشیار باشیم».

تصویر غیر رسمی GTA 6

با وجود افشای اطلاعات از نسخه‌های تست اولیه‌ی نسخه‌ی بعدی سری GTA، راکستار گیمز هنوز جزئیاتی به جز در حال ساخت بودن از این اثر مورد انتظار را منتشر نکرده است. همچنین در حال حاضر اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار این بازی وجود ندارد. طبق برخی تحلیل‌ها احتمالا راکستار قصد دارد در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ این بازی را عرضه کند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده