نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۴

امکان شخصی‌سازی صدای اگزوز در نسخه PS5 بازی Need for Speed Unbound

بازیکن‌ها در بازی Need for Speed Unbound قادر به تغییر صدای اگزوز اتومبیل‌ها خواهند بود.

شرکت الکترونیک آرتز وعده ارائه شخصی‌سازی‌های بی‌سابقه‌ای را در بازی Need for Speed Unbound داده است و این شامل تغییر صدای اگزوز خودروها نیز می‌شود. کسانی که در نزدیکی یک جاده‌ی شلوغ زندگی می‌کنند، می‌دانند که رانندگان سربه‌هوای شیفته سرعت تمایل به ایجاد سروصدای زیادی دارند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازیکن‌ها در بازی ریسینگ آتی استودیو کرایتریون امکان تعیین صدا، طنین و دیگر ویژگی‌های ماشین را دارند.

با استناد به یک تصویر گیف انتشاریافته در بلاگ پلی استیشن می‌توان گفت که گزینه‌های متعددی برای تغییر صدای موتور در بازی Need for Speed Unbound وجود خواهد داشت. همان‌طور که استودیو Criterion Games می‌گوید، این بازی از قدرت کنسول پلی استیشن 5 برای گنجاندن اصولی این اصوات در فضای سه‌بعدی استفاده می‌کند؛ به این معنا که بازیکن‌ها باید انتظار انعکاس صدا از دیوارهای بلندترین ساختمان‌های شهر را داشته باشند.

بازی Need for Speed Unbound با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و دارای محیط‌های متراکم‌تری نسبت‌به در نسخه‌های قبلی خواهد بود که به‌معنای وجود ترافیک بیشتر است. این وسط هر دست‌انداز جاده، برخورد و تصادفی ازطریق بازخوردهای لمسی کنترلر دوال‌سنس احساس خواهد شد. این بازی به‌طور خاص برای استفاده از سخت‌افزار نسل ۹ طراحی شده است که ویژگی‌های منحصربه‌فردی را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد.

بازی Need for Speed Unbound در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. کسانی که می‌خواهند بدون نیاز به خریداری به تجربه‌ی بازی Need for Speed Unbound بپردازند، می‌توانند ازطریق EA Play در Origin یا EA App به‌سراغ نسخه‌ی آزمایشی ۱۰ ساعته‌ی آن بروند که در تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذر) در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده