نویسنده: فراز پاشایی
// شنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۴

احتمال تلاش فرام سافتور برای تبدیل شدن به ناشر آثار خود

براساس آخرین اخبار منتشر‌شده، به نظر می‌رسد استودیو بازی‌سازی فرام سافتور در تلاش است تا آثار آینده خود را بدون نیاز به کمک شرکت‌‌های ناشر دیگر، منتشر کند.

استودیو فرام سافتور در دو دهه اخیر آثار بسیار درخشانی را در اختیار علاقه‌مندان گذاشته است. در میان آثار عرضه شده در سال ۲۰۲۲ الدن رینگ، آخرین ساخته این استودیو بازی‌سازی، تنها اثری است که در حال حاضر نمرات بالاتری نسبت به بازی God Of War Ragnarok که در آینده خیلی نزدیک در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، دارد. به نظر می‌رسد این دو بازی، رقابت تنگاتنگی را برای کسب عنوان بهترین بازی سال با یکدگیر خواهند داشت.

در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، باتوجه‌به گزارش مؤسسه Kadokawa ظاهرا فرام سافتور در تلاش است تا از این به بعد خود وظیفه نشر آثار ساخته‌شده توسط این شرکت را بر عهده بگیرد. فرام‌سافتور در گذشته با ناشر‌های مختلفی برای انتشار آثار خود همکاری کرده است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط‌به این امر را مشاهده کنید.

تصویر گزارش Kadokawa از فرام سافتور

تصویر گزارش Kadokawa از فرام سافتوروقوع این امر، نشان از رشد زیاد استودیو فرام‌سافتور در طی سال‌های گذشته دارد. بدون شک فروش بالای بازی الدن رینگ به گسترش استودیو کمک زیادی کرده است. فرام سافتور با انتشار آثار خود می‌تواند سود مالی بیشتری را کسب کند. از طرفی دیگر، ریسک و مسئولیت‌پذیری این استودیو در ساخت آثار مختلف افزایش خواهد یافت. همچنین استودیو نام‌برده شده استقلال بیشتری را پیدا خواهد کرد. استقلال بیشتر فرام سافتور و کسب سود بیشتر از فروش آثار ساخته‌شده در این استودیو، برابر با کاهش احتمال خریداری شدن این شرکت توسط شرکت‌های دیگر خواهد بود.

نظر شما عزیزان چیست؟ کدام یک از آثار این استودیو را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده