نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۹

انتشار اطلاعات درباره حالت نیو گیم پلاس و درجه های سختی بازی Final Fantasy 16

شرکت اسکوئر انیکس اطلاعاتی در مورد درجه‌های سختی و حالت نیو گیم پلاس بازی Final Fantasy 16 منتشر کرد.

اسکوئر انیکس تاکنون اطلاعات زیادی از بازی مورد انتظار Final Fantasy 16 را منتشر کرده و حال به نظر می‌رسد موج جدیدی از انتشار اطلاعات شروع شده است. به‌تازگی نشریه ژاپنی 4Gamer در مقاله‌ای مصاحبه‌ی سازندگان فاینال فانتزی 16 را پوشش داد که ازطریق آن وجود حالت نیو گیم پلاس تایید شده است.

در مصاحبه‌ی جدید سازندگان Final Fantasy 16، هیروشی تاکای که کارگردانی بازی را بر عهده دارد اعلام کرد بازیکنان می‌توانند پس از اتمام بازی، برای بار دوم به همراه تمام توانایی‌ها و تجهیزاتی که به‌دست آورده‌اند به تجربه‌ی داستان بپردازند. علاوه‌بر این، در حالت نیو گیم پلاس سطح Clive، شخصیت اصلی بازی، به تجربه‌ی دوم منتقل خواهد شد و قدرت دشمنان نیز براساس همین سطح تغییر خواهد کرد. طبق این توضیحات به نظر می‌رسد بازی فاینال فانتزی 16 یک حالت نیو گیم پلاس کامل را برای طرفداران ارائه خواهد کرد.

گیم پلی Final Fantasy 16

تیم توسعه Final Fantasy 16 در ادامه اعلام کردند درجه‌های سختی گوناگونی برای بازی در نظر گرفته شده تا تقریبا تمام بازیکنان را راضی نگه دارد. درجه سختی Story Focus برای لذت بردن بازیکنان از داستان بازی طراحی شده و به نظر می‌رسد چالش‌های بخش مبارزات را کاهش می‌دهد. همچنین در این درجه سختی بازیکنان می‌توانند حمله‌های زنجیره‌ای و حرکات ویژه را به‌صورت خودکار و به‌طور همزمان انجام دهند. این سازنده در ادامه تایید کرد درجه‌های سختی چالش‌ برانگیزی برای بازی در نظر گرفته شده اما در حال حاضر جزئیاتی از آن‌ها را منتشر نکردند.

درنهایت سازندگان بازی Final Fantasy 16 دوباره تاکید کردند که اطلاعات بیشتر از این بازی به مانند تاریخ عرضه و سایر جزئیات تا قبل از پایان سال جاری میلادی منتشر خواهند شد. باتوجه‌به برنامه‌ی اسکوئر انیکس برای عرضه‌ی فاینال فانتزی 16 در تابستان ۲۰۲۳، این شرکت قصد دارد اطلاعات و جزئیات خاص‌تری از بازی را در اختیار طرفداران قرار دهد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی Final Fantasy 16 را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده