نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۹

انتشار بازی Ghostrunner 2 در پاییز سال ۲۰۲۳

استودیو One More Level اعلام کرد بازی Ghostrunner 2 در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

بازی Ghostrunner یک بازی کم سروصدا بود که توانست پس از عرضه بازخوردهای مثبتی دریافت کند و از نظر تجاری نیز موفق عمل کند. این بازی که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد، گیم‌پلی سریع، چالش برانگیز و اکشن را در دنیایی سایبرپانکی به بازیکنان ارائه داد؛ از همین رو طرفداران Ghostrunner برای شنیدن اخبار بیشتر در مورد دنباله‌ی آن هیجان‌زده هستند. استودیو One More Level به‌عنوان سازنده و شرکت ناشر ۵۰۵ گیمز در ماه می سال گذشته بازی Ghostrunner 2 را معرفی کردند.

به‌تازگی اعضای استودیو One More Level در جریان یک رویداد زنده که به مناسبت دومین سال عرضه Ghostrunner برگزار شد، جزئیات جدیدی از نسخه‌ی دوم را ارائه کردند. به‌گفته‌ی سازندگان، Ghostrunner 2 یک بازی بزرگتر و جاه‌طلبانه‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود و سازندگان با تحول گسترده‌ی گیم‌پلی تلاش کرده‌اند راه‌های بیشتری را برای پیشروی بازیکنان ایجاد کنند. بازیکنان می‌توانند به مانند نسخه‌ی اول انتظار یک گیم‌پلی چالشی و ترکیبی از پارکور سریع و اکشن را داشته باشند. به‌گفته‌ی One More Level، در نسخه‌ی دوم داستان و شخصیت‌پردازی شفاف‌تری را شاهد هستیم؛ بااین‌حال همچنان گیم‌پلی تمرکز اصلی و اولویت بازی Ghostrunner 2 خواهد بود.

در ادامه سازندگان تصاویر مفهومی جدیدی را از بازی Ghostrunner 2 با طرفداران به اشتراک گذاشتند که در آن‌ها می‌توانیم اولین نگاه را به برخی از محیط‌ها و شخصیت‌های بازی داشته باشیم. در ادامه استودیو One More Level تایید کرد این بازی در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. در همین حال شرکت ناشر ۵۰۵ گیمز اعلام کرد بازی Ghostrunner تاکنون بیش از ۱.۵ میلیون نسخه فروش داشته است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده