نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۳

ثبت نشان تجاری بازی ترسناک جدید سودا ۵۱ و Swery65

نشان تجاری جدیدی برای یک بازی ترسناک توسط گویچی سودا (Suda51) و هیدتاکا سوهیرو (Swery65) به ثبت رسیده که تأیید می‌کند پروژه ساخت بازی موسوم به Hotel Barcelona همچنان در جریان است.

گویچی سودا (Goichi Suda)، طراح بازی و سازنده آثاری از قبیل No More Heroes که در میان اهالی اینترنت بیشتر با نام Suda51 شناخته می‌شود، در جریان استریم ژاپنی IGN در سال ۲۰۱۹ از همکاری خود با هیدتاکا سوهیرو (Hidetaka Suehiro)، خالق بازی Deadly Premonition که به Swery65 مشهور است، برای ساخت یک پروژه مشترک در آینده خبر داد. در آن زمان اعلام شد که این دو قصد دارند یک بازی ترسناک به نام Hotel Barcelona را طراحی کنند.

Suda در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۱ تایید کرد که این دو همچنان برای ساخت بازی مذکور برنامه دارند و حالا با ثبت نشان تجاری مشترک آن‌ها، به نظر می‌رسد که این پروژه همچنان برقرار است.

نشریه VGC گزارش داد که استودیو White Owls که متعلق به Swery65 است، در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ نشان تجاری Hotel Barcelona و Death Game Hotel را در پلتفرم‌های ژاپنی به ثبت رسانده که هردوی آن‌ها همچنان فعال هستند. در تاریخ ۲۷ اکتبر نیز ثبت بین‌المللی نشان تجاری آن‌ها صورت گرفت و هم‌اکنون در وضعیت رزرو قرار دارد.

گویچی سودا (Goichi Suda) و هیدتاکا سوهیرو (Hidetaka Suehiro)

این تریدمارک‌ها به‌طور کلی شامل کالاها و سرویس‌هایی از قبیل نرم افزارهای بازی رایانه‌ای، هدست‌های واقعیت مجازی، سخت‌افزار کامپیوتری، ابزارهای پخش صوتی و دستیارهای شخصی دیجیتالی می‌شوند. هنوز مشخص نیست که آیا ثبت نشان تجاری آن‌ها به‌معنی رونمایی قریب الوقوع از بازی نهایی خواهد بود یا خیر. بااین‌حال به نظر می‌رسد که کار روی این پروژه‌ها پشت صحنه ادامه دارد.

Suda و Suehiro درسال ۲۰۱۹ درباره این بازی گفته بودند که ساخته‌ی آن‌ها احتمالا از چند خط داستانی برخوردار خواهد بود که شامل یک «قهرمان ۱۰۰ درصد شیطانی» و یک پرونده قتل مرموز است؛ پرونده‌ای که در آن افراد داخل هتلی که در نام بازی به آن اشاره شده، کشته می‌شوند. گویا این بازی از سری Siren از استودیوی تعطیل‌شده‌ی پلی استیشن ژاپن الهام می‌گیرد و برای بازیکنان کاملا آشنا خواهد بود.

توسعه‌دهندگان این بازی از تمایل خود برای انتخاب Devolver Digital به‌عنوان ناشر این بازی خبر دادند. دیوالور دیجیتال با انتشار توییت از عدم اطلاع درباره‌ی این بازی گفت، ولی برای معرفی آن ابراز علاقه کرد.

از سوی دیگر کیچیرو تویاما، خالق مجموعه Silent Hill در استریم IGN از علاقه به همکاری با سازندگان این پروژه گفته بود. اما او از آن زمان مشغول تأسیس استودیو Bokeh Game بوده است که طی ماه‌های اخیر روی نخستین بازی خود کار می‌کند؛ یک اثر ترسناک با نام Slitterhead.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده