نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۷

تصاویر هنری جدید Rise of the Tomb Raider محیط‌ های خطرناک بازی را نشان می‌دهد

استودیو کریستال داینَمیک، سازنده بازسازی مجدد سری Tomb Raider، اخیرا تعدادی تصاویر هنری جدید را از بازی مورد انتظار Rise of the Tomb Raider منتشر کرده که در ادامه به بررسی و تماشای آن‌ها می‌پردازیم. با زومجی همراه باشید.

در این تصاویر می‌توانید لارا، شخصیت اصلی بازی را در مناطق مختلف اعم از کوهستانی، برفی و صحرایی مشاهده کنید.

ظاهرا لارا در این نسخه باتوجه به تجربیاتی که در قسمت قبل کسب کرد، باید تلاش خود را برای زنده ماندن در برابر خطراتی که در جزیره او را تهدید می‌کند بیشتر کند. بیشتر از این منتظرتان نمی‌گذاریم و شما را دعوت به تماشای این تصاویر هنری زیبا می‌کنیم:

بازی Rise of the Tomb Raider به احتمال بسیار زیاد یکی از برگ‌های اصلی مایکروسافت در نمایشگاه E3 2015 خواهد بود. به احتمال بسیار زیاد پس از حدود یک سال از معرفی این بازی، سرانجام شاهد اولین نمایش گیم‌پلی این بازی در کنفرانس باشیم.

Rise of the Tomb Raider شما را در نقش لاراکرافت که اتفاقات نسخه‌ی قبل در یاماتای حسابی حواس وی را پرت کرده، قرار می‌دهد. در این بازی وی به دنبال راز فناناپذیری در یخبندان‌های سیبری است. مبارزه‌ی لارا در این بازی هم با طبیعت ناشناس محیط و هم آسیب‌های روحی که در نسخه‌ی قبلی با آن‌ها مواجه شده است.

Rise of the Tomb Raider که در انحصار زمانی ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان است، در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد. استودیو کریستال داینامیک سازنده‌ی نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی و استودیو نیکسِس سافتور سازنده‌ی نسخه‌ی ایکس‌باکس 360 این بازی است.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده