نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

نمایش مبارزه با جادو در تریلر تازه بازی Forspoken

استودیو لومینوس پروداکشنز در تریلر جدید بازی Forspoken کاربرد انواع جادو در مبارزات را نشان داده است.

استودیو لومینوس پروداکنشز قبلا در تریلرهایی مفصل به نمایش نحوه پیمایش در نقشه و مهارت‌های پارکور شخصیت Frey در بازی Forspoken پرداخت. حال این استودیو در تریلر جدیدی تمرکز خود را روی استفاده از انواع جادو در مبارزه با دشمنان گذاشته است و مهارت‌های تهاجمی مختلف Frey را به طرفداران نشان می‌دهد.

نمایش مهارت‌های جادویی و تهاجمی فری با Purple Magic شروع می‌شود که به بازیکنان اجازه می‌دهد سنگ‌های بزرگی را به سمت دشمنان پرتاب کنند. مهارت جادویی بعدی Shot است و به شیوه‌های متنوعی از جمله شارژ شدن برای یک شلیک قدرتمند یا شلیک‌های کوچکتر اما سریع استفاده خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات

در ادامه می‌توانیم قدرت جادویی Red Magic را ببینیم که دو مهارت Fusillade برای ضربه زدن به دشمنان با تیغه‌های آتشین و Legion برای فرا خواندن برخی سربازان آتشین برای کمک به فری را در دسترس قرار می‌دهد. فری همچنین می‌تواند از یک شمشیر به نام Slice استفاده کند تا بتواند در گستره‌ی وسیعی به دشمنان آسیب بزند یا با پرتاب آن به سمت دشمنان یک انفجار را ایجاد کند.

البته فری در مبارزات تنها به مهارت‌های جادویی خود متکی نخواهد بود و می‌تواند از قابلیت‌های دستبند طلایی و سخنگوی خود یعنی Cuff نیز بهره ببرد. Cuff می‌تواند در مواقعی بدون دخالت فری به دشمنان ضربه بزند و حتی امکان یک ضدحمله را به بازیکنان بدهد. همچنین Cuff می‌تواند مناطق مختلف را برای پیدا کردن نقاط مهم یا محل دشمنان اسکن کند و اطلاعاتی درباره‌ی نقاط ضعف دشمنان را به فری برساند.

علاوه‌بر این موارد، جادوهای متعدد دیگری برای استفاده در اختیار فری خواهند بود که استفاده از آن‌ها درنهایت باعث می‌شود فری بتواند از Surge Magic برای یک حمله‌ی ویرانگر استفاده کند. درنهایت در تریلر جدید بازی Forspoken دیدیم که فری می‌تواند دشمنان آسیب‌دیده را با یک حرکت تمام‌کننده از بین ببرد.

استفاده از جادو در مبارزات بازی Forspoken

بازی Forspoken قرار است در تاریخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ (۲۴ ژانویه ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های پی سی و پلی استیشن 5 عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی Forspoken را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده