نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۲

نمایش مبارزات در تریلر جدید بازی Blight: Survival

استودیو Haenir در تریلر جدید بازی Blight: Survival به نمایش مبارزه با زامبی‌ها و حرکت مخفیانه در محیط پرداخته است.

Blight: Survival یک بازی در سبک بقا و زامبی به شمار می‌آید که توسط استودیو Haenir در حال ساخت است. داستان خشن و اکشن این بازی در دوران قرون وسطی رخ می‌دهد؛ زمانی‌که ارتش دو کشور بزرگ در سرزمینی در حال جنگ با یکدیگر هستند. حال استودیو Haenir تریلر جدیدی از گیم‌پلی این بازی را منتشر کرده است که در آن می‌توانیم شاهد مبارزه با زامبی‌ها با استفاده از شمشیر و کمان باشیم.

بازی Blight: Survival هنوز در مرحله پری آلفا قرار دارد و این تریلر منتشرشده لزوما کیفیت نهایی بازی را منعکس نخواهد کرد. در این بازی، سربازان توسط یک ویروس آلوده شده‌‌اند و با پخش شدن آن در بدن توسط خون تبدیل به زامبی می‌شوند. بازیکنان در Blight: Survival باید با کمک چند سرباز دیگر این زامبی‌ها نابود کنند. همچنین سربازان جبهه‌ی دشمن نیز در نقاط مختلف حضور دارند و بازیکنان می‌توانند با حرکت مخفیانه از درگیری با آن‌ها اجتناب کنند.

مواجه شدن با یک موجود قارچی در بازی Blight: Survival

دنیای مرده‌ و ویران بازی Blight: Survival در گوشه و کنار خود اسرار مختلفی را برای کشف کردن خواهد داشت. همچنین بازیکنان می‌توانند انواع لوت و سکه را پیدا کنند و حتی در برخی غارت‌ها به سلاح یا زره ارشمندی برسند. باتوجه‌به سبک روگ‌لایت بازی Blight: Survival، بازیکنان با کشته شدن غنایم خود را از دست می‌دهند، اما درنهایت اکتشاف‌ها می‌توانند ثمره‌ی خوبی برای تلاش بازیکنان داشته باشند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Blight: Survival تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد و در حال حاضر تنها برای پلتفرم پی سی در حال توسعه است.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده