نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۸

تاخیر انتشار نسخه PS5 بازی Football Manager 2023

با اعلام شرکت سگا، انتشار بازی Football Manager 2023 روی پلی استیشن 5 به‌دلیل برخی مشکلات پیش‌بینی نشده به تأخیر افتاده است.

سگا و استودیو Sports Interactive، تنها چند روز قبل از فرا رسیدن روز انتشار فوتبال منجر ۲۰۲۳ اعلام کردند نسخه‌ی کنسول پلی استیشن 5 این بازی به تأخیر افتاده است. به‌گفته‌ی سازنده، این تأخیر به‌دلیل بروز مشکلات پیش‌بینی‌نشده‌ای است که در طول فرایند ارسال و تایید به وجود آمد. بااین‌حال شرکت سگا هنوز تاریخ انتشار جدیدی اعلام نکرده است.

مایلز جیکوبسون، مدیر استودیو Sports Interactive درباره‌ی این تأخیر ناگهانی گفت: «ما چند هفته با همکاران خود برای رفع این مشکل تلاش کرده‌ایم و از این نتیجه رخ‌داده بسیار ناراحت هستیم. تصمیم به تأخیر انداختن این نسخه بسیار دشوار بود؛ زیرا به منزله‌ی عقب نگه داشتن یک بازی عالی است که بسیاری از افراد با استعداد در Sports Interactive برای مدتی طولانی روی آن به سختی کار کرده‌اند. ما به انجام هر کاری که در توان داریم ادامه خواهیم داد تا در اسرع وقت این بازی را به‌دست بازیکنان پلی استیشن 5 برسانیم».

بازیکنان در حال ورود به ورزشگاه در بازی Football Manager

موردی که می‌تواند بیشتر برای سازنده و ناشر ناامیدکننده باشد این است که بازی Football Manager 2023 به‌عنوان بازگشت این سری به پلتفرم پلی استیشن شناخته می‌شد. آخرین نسخه این مجموعه برای پلتفرم سونی، بازی Football Manager 2014 بود که روی پلی استیشن ویتا عرضه شد. ‌استودیو سازنده قبلا اعلام کرده بود بازی Football Manager 2023 از قابلیت‌های کنترلر DualSense پلی استیشن 5 بهره می‌برد. البته بازیکنان این کنسول باید مدت زمان بیشتری را برای تجربه‌ی آن منتظر بمانند.

شرکت سگا و سازندگان به بازیکنان اطمینان دادند در اولین فرصت در مورد این موضوع اطلاع‌رسانی کنند. در این بین، کسانی که ازطریق فروشگاه پلی استیشن بازی را پیش خرید کرده‌اند، خریدشان به‌صورت خودکار لغو و بازپرداخت کامل به آن‌ها انجام می‌شود. در همین حال بازی Football Manager 2023 قرار است در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) امسال روی پلتفرم پی سی، گوشی‌های هوشمند اندروید و آیفون، اپل آرکید و کنسول‌های نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده